Badkleding verplicht baby?

<p>Hallo</p><p>Even een vraagje van een beginnende moeder met een dochter.(14 weken)</p><p>Ik zou graag met mijn dochter willen zwemmen.</p><p>Alleen hoe doen jullie dat qua zwemkleding?  Hebben jullie ook echt een badpak of gewoon alleen een zwemmer? Want anders moet je elke week een andere badpak kopen.</p><p> </p><p>Graag zou ik jullie mening etc hier over Willen hoe jullie dat doen met zwemmen en zwemkleding</p><p> </p>
 
gewoon een paar halen in verschillende maten, betaal je bij de primark echt niet zoveel voor. 


Ik weet dat ze bij sommige babyspa's zemkleding hebben liggen voor de baby's.. 
 
Bij ons was het niet verplicht, maar werd het wel aangeraden. Omdat je bij de baby zwemles je kindje ook vaak omhoog uit het water tilt, en hun ervaring was nog wel eens dat de zwemluier dan afzakte.
Mijn ervaring is trouwens niet dat je elke week een nieuw badpak hoeft te kopen. Mijn dochtertje doet nog steeds met haar eerste zwempak, dus dat is nu al bijna drie kwart jaar (misschien zelfs al wel langer, weet niet meer wanneer we begonnen zijn met zwemmen. Ze is nu 1,5 Jr) In het begin was het iets te groot, maar dat ging prima.
Voor plezier! Mijn dochter geniet heel erg van zwemmen en daarom is het voor mij ook een feestje :) 
 
Heb tot m'n dochtertje 1 was haar alleen met een wasbare zwemluier laten zwemmen. Deze zit een stuk beter als een wegwerp dus geen problemen gehad met afzakken. Zijn dmv drukknoopjes op maat te maken en daardoor kun je er een aantal jaren mee doen. Toen ze een jaar was haar een badpak aangedaan. Meer ook omdat ik het leuk vind staan. Maar zie nog genoeg kindjes met alleen een zwembroek. 
 
Mijn dochter is ook 14 weken en ik heb een badpak in maat 62/68 gekocht. Kledingmaat heeft ze nog 56. Bandjes zijn iets te lang, maar dit ging prima. Evt de bandjes even vast stikken en later weer loshalen, of een knoopje erin.
 
Hier ook alleen een wasbare zwemluier inderdaad. Stuk voordeliger dan die wegwerpluiers en nog leuke printjes ook! Nou heb ik wel een zoontje, dus dat is misschien net even anders, maar voor die kleintjes maakt het weinig uit.
Veel zwemplezier!
 
Terug
Bovenaan