Badkleding verplicht baby?

Zwemluier voldoet! Badpak is voor de leuk ;) 
Toen mijn dochter nog heel klein was met babyzwemmen had ik alleen een zwemluier. Zo'n gepruts met badpakjes. Vanaf 5-6 maanden wel een badpakje gekocht. Als ze ouder worden, is het toch wel schattig! 
Prenatal heeft hele leuke. In maat 62/68, 74/80 etc. Doe je maaaaanden mee hoor. Kunnen ze echt wel lang aan! Koop ze iets groter dan de normale maat van de kleding, is mijn tip!
 
Je kan ook een zwembroekje over de luier aan doen, daar doe je langer mee als een badpakje. Bij ons babyzwemmen zie je niemand met alleen een zwemluier eigenlijk. Mijn ervaring is wel dat de meeste badkleding kleiner valt
 
Mijn dochter draagt een wasbare zwemluier. Erg handig en economisch. Voor 10 euro gekocht en lang plezier van omdat je hem kleiner kunt maken. Gelukkig heeft onze dochter, nu 14 maanden, nog nooit in de zwemluier gepoept. 
 
Hier ook een fan van de wasbare zwemluier! Onze oudste van 2.5jr zwemt ookk nog steeds in een wasbare zwemluier. Zoals al eerder gezegd, deze zitten inderdaad veel beter dan de wegwerpzwemluiers en is als je regelmatig gaat zwemmen een stuk voordeliger :)
 
Hier altijd alleen een Zwemluier. Ben wel de enige in het klasje moet ik zeggen. Heb sinds kort wel een zwembroekje, maar die vergeet ik bijna altijd. Vind het ook een gedoe met douchen achteraf. Luier trek je er zo af
 
Terug
Bovenaan