Bah - die wachtbank

Als je maar weet dat ik een voorbeeld aan jou neem: geen kwaaltjes en pas met een week overtijd een duidelijk positieve test! Dat zijn de verhalen die ik graag lees haha! Geniet ervan hoor, het is zoiets prachtigs om een kindje te verwachten :))) xxx

Ja bizar he. Ik kan het zelf eigenlijk ook niet geloven.
Net stiekem weer een test gedaan....is ie lichter!!! Schrik me rot. Gelijk die gedachtes: zie je wel, zie je wel t zit niet goed. Ik als een debiel weer naar t kruitvat. Nog twee testen gehaald. Gelijk weer een gedaan....en die wordt meteen voor mijn ogen knal positief.....pfiieeeeuuuuw!!! Wat kan je jezelf er gek mee maken ;-).

O jeetje toch :))) Niet meer testen hoor... Je bent gewoon hartstikke zwanger!!! Lekker genieten!

Ja stom he.
Maar hoe is het met jou? Nog steeds overtijd? En nog niet getest denk ik, want anders had hier van een berichtje gestaan....duim nog steeds voor je.
X

Niks hoor, geen nieuws goed nieuws hopen we dan maar! Ik ga maandag een test kopen en dinsdag met ochtendurine testen. Hou je op de hoogte!!!

Ooh wauw...spannend dus. Oooh ik hoop het echt zo voor je!
En stel nou dat het niet zo is dan kan je acupunctuur nog overwegen. Dan kan ik je wel in een prive berichtje die gegevens geven van waar ik ben geweest.

Maar goed....eerst dit maar even afwachten!
Nogmaals....ik hoop t echt voor je!
X

Ja, ik ga morgen testen, hou je zeker op de hoogte en als het inderdaad vals alarm is, dan wil ik best wel eens die acupuncturist proberen!

Terug
Bovenaan