bah kan ik er niet bij gebruiken zeg

BeheeroptiesDiscussie bewerken Discussie sluiten Tags toevoegen
Annuleren
Discussie wissen bleh kreeg net nieuws wat ik er net niet bij kan hebben... mijn opa is slecht al heeellll lang.. alleen nu is ie vorig weekend thuis opgehaald met de ambulance omdat ie bloed plaste... ze hebben poliepen gevonden maar tijdens de onderzoeken vonden ze zn hart wel erggg slecht..
nouja hij mocht naar huis maar moest vandaag terug naar de cardioloog om te kijken of ze hem mogen operen aan de poliepen.... nu blijkt ie lekkende hartkleppen te hebben erbij... en operatie gaat ie niet overleven.. en nu voor de poliepen zzelfs die operatie gaat de cardioloog geen toestemming voor geven want mn opa gaat dat echt niet redden,.... de levensverwachting is zelfs zoo kort dat ze niet eens meer verwachten dat mn opa ons kindje niet eens gaat meemaken,..... dat wil zegge ik hoef nog maar 10 weken.... het gaat dus echt bar slecht (oke ik ben echt niet blind opa liep al even met een blauwe neus en nagels en weet echt wel dat dat geen goed teken is )maar dit komt wel hard aan... vooral omdat het zn 2de achterkleinkindje pas is.....

maar goed we moeten ook relativeren natuurlijk het is voor hem beter... eerlijk is eerlijk...

bah voel me er best klote onder...

Ik begrijp 100% wat je bedoeld. Einde van 2009 is mijn oma zomaar ineens overleden. Kan me er nog niet in berusten dat ze ons kindje nooit zal zien.
Geef iedere dag haar foto een kus,en druk het even tegen mijn buik.
Sterkte!!

Terug
Bovenaan