Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
verschrikkelijk zoiets ja!
ik weet precies hoe het voelt..toen mijn moeder in verwachting was van mijn jongste zusje lag mijn opa op sterven..mijn moeder heeft hoogzwanger haar vader moeten begraven..en op de dag van de 6 weken dienst is mijn zusje geboren op vrijdag de 13de.
zoiets wens je niemand toe..maar hou maar in je hoofd dat het voor hem wel gewoon wel beter is waarschijnlijk!
in ieder geval..heeeeeel veeel sterkte meid!
liefs kim
ow wat erg zeg.... is wel erg ja voor je opa dat hij het niet meer mee zal maken! En ook voor jou dadelijk al dat verdriet mee te moeten maken in de laatste loodjes! Heel veel sterkte met de aankomende moeilijke tijd meid!
Ik vind het echt heel erg voor je. Ik begrijp dat je wilt dat hij het babytje natuurlijk ziet en ik hoop dat dat ook zal gebeuren. Probeer wel voor je kindje niet te veel stres te hebben want ik heb nu ook last van zware stres en het schijnt echt niet goed te zijn. Hij zal het ook neit leuk vinden als er straks daardoor iets gebeurd met de baby. Probeer zoveel mogelijk bij hem te zijn en gewoon blijven hopen. Sterkte voor jullie allemaal.