Bah misselijkheid!!!!

Hoi meiden,

Een paar weken is het goed gegaan. 5 om precies te zijn. Was dan af en toe nog wel eens wat misselijk, maar niet zo erg meer.
Sinds afgelopen week is de misselijkheid weer helemaal terug. Bah!!!
Dus morgen maar weer eens de dokter bellen, om te kijken of ik die medicijnen weer kan krijgen. Verder voel ik me hartstikke goed, alleen die misselijkheid.
Hebben meer meiden dit ook?? Ik ken dit namelijk helemaal niet van me 1e. Daar ben ik helemaal niet misselijk van geweest.

Liefs marielle 20 weekjes

nou wilde net hetzelde gaan type....
stond vanochtend op met hoofdpijn en misselijkheid denk nou even eten en hinh meteen boven de wc:S:S

dus ook hier terug,..... helaas.... ben 1,5 kilo aangekomen pas maar als het zo doorgaat....

succes morgen meis met de echo:D:D sms je me effe als je geweest bent ben super nieuwsgierig naar het geslacht haha dikke kus daan

Ik ben met vlagen misselijk 's morgens, heb het niet elke morgen, maar heel af en toe en altijd als ik mijn tanden poets, maar gelukkig niet zo erg dat ik boven de wc moet hangen

Succes meiden ermee, is niet prettig dat het weer terug is gekomen, hopelijk is het snel over

Hoi meiden,

Ohhhh dus ik ben niet de enige die er ( nog) last van heeft. Heb net de dokter opgebeld en gelukkig kan ik weer de medicijnen krijgen. Dan ben ik nog wel wat misselijk, maar niet zo erg meer.
Ik hoop ook dat het snel over is voor iedereen die er nog last van heeft.

Liefs marielle 20+1w

Gelukkig heb ik hier geen last van.
Heb het maar 1 keer gehad dus niet te vergelijken met jou.
Hoop voor jou ook dat het snel beter gaat.

En lees dat je vandaag voor de echo moet.
Heel veel succes en plezier.

Terug
Bovenaan