A Anoniem Guest nov 3, 2009 #9 Af en toe ben ik nog wel wat misselijk. Meestal heb ik dan ook hoofdpijn. Als ik gewoon thuis ben dan kan ik me er beter tegen verzetten dan wanneer ik weg moet. Hebben jullie dat ook?
Af en toe ben ik nog wel wat misselijk. Meestal heb ik dan ook hoofdpijn. Als ik gewoon thuis ben dan kan ik me er beter tegen verzetten dan wanneer ik weg moet. Hebben jullie dat ook?
A Anoniem Guest nov 4, 2009 #10 Hoi, Petra, bij mij is het juist andersom. Het is minder als ik niet thuis ben en vooral afleiding (bijvoorbeeld werken) werkt prima. groetjes Natasja
Hoi, Petra, bij mij is het juist andersom. Het is minder als ik niet thuis ben en vooral afleiding (bijvoorbeeld werken) werkt prima. groetjes Natasja
A Anoniem Guest nov 11, 2009 #11 hoi, Ik ben vier maanden lang ziek geweest.Alleen maar overgeven door de misselijkheid. wat wel vaak een beetje hielp: - met raam open slapen (frisse lucht) - geen vette dingen eten - neutral wasgel/shampoo/wasmiddel kopen sterkte xsan
hoi, Ik ben vier maanden lang ziek geweest.Alleen maar overgeven door de misselijkheid. wat wel vaak een beetje hielp: - met raam open slapen (frisse lucht) - geen vette dingen eten - neutral wasgel/shampoo/wasmiddel kopen sterkte xsan