bah, morgen echo

Hallo meiden,
Gekke opening zullen jullie wel denken. Nou het is echt zo. Morgen ga ik voor een echo, maar helaas om te kijken of ik daadwerkelijk een miskraam heb. Ikzelf en de huisarts denken van wel, maar zekerheid voor alles. Voor mij is morgen dus de dag des oordeels!
Ik heb sinds vrijdag wat bruinige ( de ene keer wat lichter, de andere keer donkerderdere)afscheiding, nog geen rood bloed, en krampen in mijn onderbuik.
Zijn er meiden met dezelfde ervaringen. Ik had er zo op gehoopt dat dit goed zou gaan......

Een Depri Els
 
Hoi Els,

Ik heb dat ook gehad, 2 keer zelfs en 1 keer met heel veel bloed. Bij mij was het alleen een innestelingsbloeding!
En mijn verloskundige die zei altijd tegen mij hoe sneller het rode heldere bloed overgaat in bruine afscheiding is het vaak een innestelingsbloeding. Maar ik ga je natuurlijk geen valse hoop geven, ze zei dat tegen mij en ik zou het verder niet weten!! Hoever ben je? Ik zal duimen dat je morgen goed bericht krijgt!! Laat het even weten!
heel veel sterkte!!!
 
Hoi Els,
Ik herken je verhaal. bij mij begon de mk met wat roze afscheiding. De dag daarna had ik bijna niets maar wel buikkrampen. Op maandag werd het bruiner bloed, en op dinsdag (vind het rot om te zeggen) de mk.
Maar het is bij iedereen anders dus niet meteen te negatief denken. Misschien valt het morgen mee!!
suc6
 
hoi els
ik heb iets meer dan een week geleden ook veel bloed verloren .
bem toen naar het zieken huis geweest en er is een echo gemaakt .
afgelopen donderdag weer en het bleek een gezonde zwangerschap
 
Meiden jullie zijnschatten!!!!! Morgen zal ik jullie op de hoogte brengen van de uitslag.
Ik ben overigens bijna 7 weken zwanger, na anderhalf jaar proberen. Vandaar ook de grote teleurstelling.....
 
Terug
Bovenaan