bah, morgen echo

Beste Els,

Even nog een reactie van mij. Ik ben verloskundige en wil je graag even zeggen dat bloedverlies in de zwangerschap erg vaak voorkomt. Bruin bloedverlies is helemaal niet verontrustend. Geeft wel een hoop onzekerheid. Bruin kan altijd overgaan in rood bloedverlies wat een iets duidelijker beeld geeft. Je schrijft dat je ook krampen hebt... afhankelijk van de sterkte van deze krampen zou ik er ongerust over zijn. Zijn het krampjes of echt flinke menstruatiepijn. Je moet je voorstellen dat als je zwanger bent je baarmoeder flink groeit en alles wat in de weg zit mee omhoog duwt: dit veroorzaakt bij sommige mensen onderbuikspijn.

Ik wil je niet teveel hoop geven maar naar aanleiding wat je opschrijft aan klachten zou ik niet gelijk aan een miskraam denken.

Over de echo morgen: bij 7 weken een echo is best wel vroeg: zie je nog geen hartje betekent het niet automatisch dat het niet goed zit wel dat je terug moet komen. Zie je wel een hartje, ook nog geen garantie dat alles goed zit.

Helaas nog een onzekere tijd tegemoet zoals iedere zwangere. succes morgen
groetjes.
 
Ook ik wil je morgen veel sterkte toewensen. Vergeet niet dat er morgen veel dames in gedachten bij je zijn. Vermindert de angst niet, maar kan je toch wel steunen.
Succes morgen!
Fieke
 
Terug
Bovenaan