Bah, positiekleding kopen...

Hoi dames,
Ik ben benieuwd, ben ik de enige die het zo verschrikkelijk vind om geschikte positiekleding te vinden? Eigenlijk vind ik dat er maar weinig winkels zijn die positiekleding hebben. En wat ze bijvoorbeeld bij de prenetal hebben is echt totaal mijn smaak niet! Gelukkig is de mode van deze winter wel lange shirts/vesten/truien dus ik denk dat ik het daar maar zoveel mogelijk mee ga doen.
Ik ben nu opzoek naar een winterjas, want mijn huidige jas gaat nog net aan dicht, maar volgende week denk ik niet meer haha. Maar ik zie per winkel ongeveer 1 of 2 winterjassen hangen, lopen alle zwangere dan straks in dezelfde winterjas rond?
Sorry raak gewoon gefrustreerd als ik moet shoppen en telkens niks leuk vind...
Dus om terug te komen op het begin, hebben jullie dit ook of ben ik de enige????
:)

Liefs,
Mar

Hoi marjolijn

vertel mij wa, ik heb het zelfde probleem als jij, heb je al bij H&M gekeken daar ben ik laatst wel geslaagd. Maar niet voor een jas...heel irritant!!!

xxxxx nathy

Hey,

Ik ben dus gisteren naar Breda geweest en dat viel ook tegen met de positiemode! Nergens echt iets nieuws te vinden. Ik heb wel een winterjas aangehad. Dat was geen positie maar gewoon model. Bovenaan zaten 3 knopen, en onderaan kan je m open laten staan maar als je niet zwanger bent dus ook dicht doen met knopjes aan de binnenkant van de jas, ik d8 nou wie weet!!! Niet dus ik vond m zo raar staan, het was net een hobbezak! :D Ik heb nu een ponchoo ( hoe schrijf je dat :D ) gekocht! Een lekkere dikke witte bij de WE Women. Ik ga het dara maar mee proberen, ik hoop dat het warm genoeg is, want ik dek van de andere kant, als het nu nog even lekker blijft koop ik straks een winterjas voor een week of 10! Dan vind k dat weer zo zonde!

Als je in de schappen kijkt naar de gewone mode, dan zie ik zoveel leuke dingen en denk k grrrr..... wilde dat het februari was dan kon k ook lekker nieuwe spulletjes kopen! :D

Liefs Janne

Ja zou ook gewoon leuke kleding willen kopen.
Ik vind bij de esprit vaak leuke kleding, maar die hebben nog niet veel op staan voor ons (viel me nu heel erg tegen). Ik ben bij een babyspeciaalzaak geweest en heb daar toch best wel leuke kleding kunnen kopen. Mamalicious heeft ook wel leuke kledin vind ik.
Maar als ik straks bevallen (en afgevallen ;) ben dan ga ik weer eens heerlijk shoppen denk ik....

Wehkamp heeft ook positiekleding en best leuke dingen ook nog.
Ik vind het zonde om voor een paar weken geld uit te geven, zo goedkoop is het allemaal niet. Ik heb dus bij H&M MAMA-leggings gekocht en draag daar tuniekjes overheen. Nu met gympen, maar kan natuurlijk ook met laarzen.

Ik heb best veel bij miss etam gekocht.
Maar dat moet dan ok je smaak zijn.
In Breda en wellicht in andere grote steden heb je esprit voor zwangerschapsmode. ook erg leuk.

IK ben helemaal weg van noppies! dat is een merk dat valt onder vera moda/only kleding. Wel bij alleen speciaal zaken voor positiie kleding te koop, maar erg leuk en vlotte kleding.
Ik ben helemaal rond wat betreft jassen, broeken, rokken. Maar ik pas mijn jas van de wintersport zelf met dikke buik!

Succes met zoeken naar de juiste jas! En anders dubbele vesten en een dikke sjaal, maar is ook niet eccht ideaal!

Ja, het is moeilijk om leuke kleding te vinden. van de vorige zwangerschap had ik eigenlijk alleen zomerkleding. Tsja, daar heb ik nu dus niets aan, op een spijkerbroek na. Ik heb er nog een gekocht een een paar shirts en een tuniek. En daar doe ik het maar mee. Ik vind het zo zonde om geld uit te geven aan kleding die ik nog een een paar maanden draag. En een derde zwangerschap? Nee, daar gaan we niet meer voor.
Ook ik ga een paar maanden na mijn bevalling gewoon weer eens heeeeeeeerlijk shoppen........

groetjes

Terug
Bovenaan