Bah, positiekleding kopen...

Hi,

Ik koop mijn (positie)kleding heel vaak bij Miss Etam. Maar dat moet dan wel net je smaak zijn. Je hebt ook veel internetshops, maar ik weet niet of daar wat voor je bij zit.

En wat de winterjas betreft: ik heb net een nieuwe gekocht (ben 20 weken) en die gaat net dicht. Als ik straks niet meer pas, dan ga ik gewoon alles nog met de auto doen en dan heel snel de winkel in en uit. Ik heb een jas met knopen dus ik kan er ook een paar open laten. Maar kun je niet "gewoon" een jas kopen die een paar maten groter is? Dan loop je niet in die speciale positie jassen.

Ik vind het wel leuk om positiekleding te kopen, vind het alleen zo zonde dat je het maar relatief kort draagt.

Gr. Tamara.

ik moet nog een winterjas! Heb nu nog zomerjas aan en dacht dat ik nog wel een tijdje in de winterjas zou kunnen, maar niet dus... Ik moet echt wel een jas hebben want fiets elke dag naar mijn werk. Denk dat ik maar gewoon ergens een maat xxl ga kopen zo goedkoop mogelijk... maar dat zit natuurlijk voor geen meter. Maar ja, vind het een beetje zonde om voor die paar wintermaanden een dure jas te kopen die ik daarna niet meer aankan omdat hij dan weer te wijd is.

hooi

Ik heb idd ook een xxl jas gekocht, gewoon een goedkopie van rond de 50 euro en krijg nog complimenten ook haha, nu kan ik nog even groeien in deze jas, maar denk dat ik tegen het echte einde ook hier niet meer in pas, maar dan werk ik toch niet meer dat scheelt een hoop!

Groetjes

mijn jas gaat nu ook al moeilijk dicht wil nog wel.
heb gelukkig ook een soort andere winterjas hangen.
denk dat die beter wat langer past is andere model.
ik draag niet zelf echt zwangerschaps kleding.
wel 2 broeken bij wehkamp eens gekocht
die kan ik de hele zwangerschap nog wel aan rekt wel lekker mee.
zit zelfs een soort band aan haha. ja die hoor je eigenlijk naar beneden te doen, maar doe hem ook weleens omhoog.
verder draag ik wel jurkjes, lange truien met een legging eronder dat vind ik ook wel redelijk zitten
heb wel 2 zwangerschaps broeken maar die zakken me telkens af. dus doe die ook niet aan.
in die zitten nog niet van dat elastiek wat je telkens strakker of losser kan doen.
groetjes mij

Terug
Bovenaan