Bah, wat akelig:jaloezie

heb ik ook. Vooral al die collega's die alweer in een keer zwanger zijn van de 2e. Dan ga je opeens heel erg achterlopen en is het net of je wat mankeert.
Je wilt niet jaloers zijn, mara het gebeurt toch als er weer een met een echofoto je kantoor binnenkomt.

Ik begrijp precies wat je bedoeld! Ook al zijn wij nu al voor de derde keer bezig. (1 miskraam en een zoon) Ik ben toch ook jaloers op anderen. Vooral als het bijna direct raak is bij een ander. Een vriendin van mij riep na 3 rondes: Problemen! Ik moet temperaturen, er is vast iets mis. En wij waren toen al 10 maande bezig. Ik moet eerlijk zijn dat ik daar niet echt taktvol op gereageerd heb. Maar ik ken ook de kant van niet zwanger kunnen raken. Twee bevriende stellen lopen in het ziekenhuis, dus ik houd mezelf nu voor dat het best wat langer mag duren. Laat het bij hen maar eerst lukken. Ik gun het ze zo. Bij ons is het al eens gelukt. Het lukt vast nog wel een keer.

Hoi,

Ik herken het,het lijkt wel of de hele wereld zwanger wordt, de een na de ander is zwanger, Zelf hoop je dat ook jij het goede nieuws mag vertellen, maar na ronde 7 is het nog steeds niet gelukt. Op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan