Bah word gek van die ziekte hier.. bleeeeegh

A

Anoniem

Guest
Nou zoals de topic al zegt...
Word gek van de ziekenboeg hier..
Annique heeft stevig de waterpokken, heeft hoge koorts en wil niet drinken... ( heeft iemand tips hiervoor??? ze moet toch drinken..) ze is er erg ziek van..

Zelf heb ik een middenoorontsteking al vanaf donderdag. We zijn gisteren nog bij de huisartsenpost geweest.. Wat een domme doos van een dokter. Mijn oor is doorgebroken, dat houd in dat er een klein gaatje in mijn trommelvlies is gekomen door de druk in mijn oor. Hij loopt gigantisch en de pijn die blijft ook nog steeds.
Geeft ze me oordruppels die je absoluut niet mag gebruiken bij een doorgebroken oor.
We hebben terug gebeld gisteren, maar volgens haar is die niet doorgebroken.
Ze heeft niet eens gekeken in mijn oor. Ik ben al vanaf mijn 2e jaar oorpatient en ik weet zelf heeeel goed hoe t voelt als je oor doorbreekt, dus dit gevoel wat ik heb gehad is zeer herkenbaar.
GGGGRRRRRRRRRRRRRR je wilt niet weten hoe narig ik ben. Ik dacht dan nog maar een nachtje met pijn doorlopen en dan vandaag naar mijn eigen dokter toe.
Gelukkig kan ik er zo terecht.

En vriendlief die heeft een slijmbeurs ontsteking in zijn schouders waardoor hij veel pijn heeft en ook zijn ene arm niet kan gebruiken.
JAJA het is wat hier ... lijkt wel familie kneus hahahaha

We hopen dat het snel weer beter gaat... Een dagje vrij is leuk, maar ben toch echt liever aan het werk, dan zo thuis zitten met de hele familie ...

Liefs Sandra

Hè Sandra,wat vervelend allemaal zeg!
En wat een muts van een dokter!
Heb je ook gevraagd aan de ha wat betreft Annique?
Anders zometeen wel even doen hoor,ze moet wel drinken.
Eten is niet zo belangrijk,drinken wel,die kleintjes drogen ontzettend snel uit.
Ik weet hoe moeilijk het is om voor je kindje te zorgen als je zelf ziek bent,pfff.
En jij moet voor twee kindjes zorgen ook nog,mannen zijn ook net kindjes als ze ziek zijn,die van mijn iig wel!
Meid,heel veel beterschap daar.
Een dikke beterschapsknuffel van  Tanja

Heej Sandra,

Ik snap dat je er de balen van hebt hoor! En wens jullie veel beterschap.
Tips betreffende Annique haar drinken... geef haar wat ze echt lekker vind en denk even niet aan hoe gezond het is. Dus als de ranja een keer sterker aangemaakt moet worden.. gewoon doen!
Anders: Waterijsjes.. misschien heeft ze daar wel zin of op een washandje (koud en nat) laten sabbelen... anders weet ik het ook niet.

Hou het wel goed in de gaten maar dat zal je wel doen!
Beterschap.

Groetjes Kirsten mv Tyche

He, familie ziekenboeg, beterschap allemaal!
Liefs Nelleke

Ha Kneusjes! Sorry...

wat k*t zeg, zo'n arts! ik heb met mijn HA afgesproken dat ik voor sommige dingen niet meer langskom, maar telefonisch doorgeef. Vond ie prima! Als ik voor de rest maar wel gewoon langs bleef komen, hahahha!
Mijn schoonzus heeft vaak last van zo'n loopoor, erg vervelend als ik het moet geloven! En de rest van de zieken, sneu hoor, maar aan de andere kant wel gezellie zo met zijn allen op de bank, onder een dekbedje, vechtend om de AB....
Beterschap gewenst alledrie!

Kus, Marieke

Vervelend allemaal zeg!
Heel veel beterschap!!

liefs jen en mike

ppfff daar zou ik ook gek van worden!
en wat een klojo van een HA zeg! hopelijk heeft je eigen HA een betere oplossing bedacht??

beterschap voor jullie 3tjes!

liefs Jenneke

lief al jullie reacties..
het gaat weer ietsje beter.
Ben gisteren naar mijn eigen huisarts geweest en die schrok van mijn oor.
Was geen doorkijken aan.. hij wou zelfs een antibiotica tampon inbrengen, maar dat was niet erg fijn zei hij dus heeft hij me een antibiotica kuur gegeven , met pillen van heb ik jou daar hahaha
maar die slaan al aardig aan gelukkig.

Annique heeft van 17u tot 07.30 geslapen vannacht, dus die had t ook echt nodig.
Alleen om 22u even wakker gemaakt voor wat drinken , zetpil en zalfje op dr pokjes.
Ze heeft vannacht gelukkig een hele avent fles leeggedronken met sap, en vanmorgen een bord dunne pap opgegeten.
ze krijgt ook al weer wat praatjes.
hopelijk drinkt ze weer goed vandaag?
nou en met vriendlief gaat t nog niet zo.. maar het schijnt eventjes te duren voor de spuit die hij afgelopen vrijdag er in heeft gehad, gaat werken.

t is wat zo'n ziekenboeg hahaha

liefs sandra

Terug
Bovenaan