Bah word gek van die ziekte hier.. bleeeeegh

hey meis,

ff een beterschaps groet voor jullie......

Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt...

Liefs Denise

En lekker veel sportdrankjes aan je meissie geven ivm mineralen en zouten....heeft Yoëll ontzettend geholpen...en nog steeds doe ik het als ie een daggie niet fit is....

Sportdrankjes? Oke die tip had ik nog niet gehad.
Je bedoelt van die Extran of AA drank?
Thanks ga ik zeker proberen.

Met Annique gaat het redelijk.
Gisteravond 40 graden koorts en veel wakker omdat ze haar draai in bedje niet kon vinden. heel sneu.
Rond 22u toch in slaap gevallen en 1x wakker geweest. Vanmorgen om 08.15 wakker, en bordje dunne pap helemaal op. En in bed ongeveer 80cc sap gedronken.

Ze heeft nu een antibiotica kuurtje. Ze heeft wat pokjes in dr mondje waardoor ze slecht eet en drinkt en de dokter zei dat een aantal pokjes wat onstoken waren, vandaar het kuurtje.
Gelukkig was ze nog niet uitgedroogd.. pffff was er zo bang voor, door het slechte drinken.
Ik hoop dat ze snel opknapt van het kuurtje. Haar gezichtje ziet er ook uit haha net een maanlandschap.
Zo sneu....

Liefs Sandra

Tjeetje Mina....Van harte beterschap voor jullie allemaal,maar toch nog net een beetje meer voor je arme kleine meisje!!
Knap maar snel weer op!!
Liefs en dikke knuf Kitty en Tess

hoi hoi
he jakkie bakkie dat is niet leuk, zo'n ziekenboeg thuis...

mn voor je kleine meissie, want die snapt nog niet eens waarom ze zich zo voelt,,,

heel veel kusjes van ons zodat jullie je weer heeeeeeeeeel snel beter zullen voelen..

liefs tobo

Ach gos, wat zielig he, die zieke hummeltjes! Is ze inmiddels wat opgeknapt van de antibiotica?
Geef haar maar een dikke beterschapsknuffel!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan