Bah....

Ik wil alleen kwijt dat ik het heel erg jammer vind dat dit forum zo ontzettend negantief is.
Ik hoor op het Forum Zwanger worden....
Ben wel een week overtijd en heb klachten, dus je weet maar nooit.
Maargoed, eigenlijk heb ik geen behoefte meer om op dit forum te komen als blijkt dat ik zwanger ben.
Ik lees veel reacties van een anoniem, die zo ontzettend asosiaal en irritant reageerd. Het lijkt wel iemand die zelf niet zwanger kan worden en voor iedereen afgunst heeft ofzo?
Heel heel heel erg jammer.
Op het forum zwanger worden is het altijd zo gezellig en iedereen luisterd daar naar elkaar!
Zou hier ook moeten.

Yvette
 
hoi yvette,

ik kom hier al zo'n 38 weken...en vind t nog steeds lachen hier hoor!
ik heb altijd een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen gehad dus...
maar sommige mensen vragen ook gewoon om een dom antwoord. dat is geen afgunst ofzo, maar een beetje nadenken kan iedereen toch?!
Maar als jij het hier stom vind moet je er vooral niet komen. maar ik vind het hier leuk. hou soms wel van een pittige discussie.
nou ik hoop voor je dat je zwanger bent!

en succes met je zwangerschap.

groetjes sandy
 
Dan is het beter als je inderdaad op dat forum blijft.Leer eerst eens knap Nederlands.Aan nog meer zeikerds hebben de meeste hier denk ik geen behoefte.Het is al erg genoeg dat er hier een anoniem soms de boel loopt te verzieken, dus 1 genoeg lijkt mij.Niemand dwingt jou om op dit forum te komen.
 
Joh als je strakjes ook zwanger bent, ga je lekker naar zo'n maandforum. Da's hartstikke gezellig, want iedereen zit dan met precies dezelfde kwaaltjes enzo. Ik kijk hiero ook bijna nooit, want je schrikt je lens van wat mensen elkaar allemaal te zeggen hebben!

Groetjes,Joke














 
Hallo Yvette,
Ik ben het helemaal met je eens.Ik lees ook vaak mee op dit forum,en ben ook nog niet zwanger.
Maar de reakties die hier soms gegeven worden zijn echt niet normaal meer.
Dan heb je geen behoefte meer om hier mee te doen. Ik denk niet dat de zwangeren er iets aan kunnen doen ( behalve negeren dan ). Het lijkt me gewoon een flauwe grap van 1 of meerdere buitenstaanders.
De "normale"foremleden wens ik allen en fijne zwangerschap toe.
 
Terug
Bovenaan