Bah....

Kan nou niet zeggen dat het hier zo negatief is hoor! Als jij dat zo opvat, ja inderdaad, dan moet je hier gewoon niet komen.

Groetjes en een fijne zwangerschap.
 
Ik vind dat je overdrijft. Je moet gewoon niet reageren op de reacties van de anoniemen als deze je niet aanstaan en je niet zo druk maken. Gewoon laten gaan en dan heb je er zelf niet zo'n last van.

Wat denk je dat jij met de sfeer doet als je zo'n berichtje typt???? Denk je dat alle anoniemen nu denken "oh, we doen de volgende keer wel aardig tegen Yvette"? Wat bereik je ermee?

Als je het niet leuk vindt hier, moet je hier niet komen. Zo simpel is het.
Aan zo'n "bah"berichtje hebben we niks. Plaats dan een leuk bericht waar we wel wat aan hebben.

Monique
 
Hoi Yvette,

Snap je reactie wel een beetje hoor, Maar diegene die inderdaad zo negatief en associaal zijn, zijn denk ik maar van 1 of 2 personen, die het beetje verzieken voor de rest. Over het algemeen zijn gewoon bijna de meeste reacties positief. Het gaat er soms iets harder aan toe, omdat iedereen een eigen mening heeft en dat mag ook. Vooral de forums van de bijv. april of mei moeders 2005, zijn heel erg leuk.

Heel veel succes verder en hoop voor je dat je zwanger bent.

Liefs Smargje
 
Wat wat ik negatief vind? iedereen die hier een heel item aan besteed op dit forum, daar maar je het alleen maar groter mee en negatiever.
Als het je niet bevalt reageer je toch gewoon niet op dat bepaalde bericht? Denk je dat ik overal op inga? Niet dus...alleen dingen die me aanspreken of waar ik ervaring mee heb

Groetjes Mosy
 
Helemaal eens met Petra onder dit onderwerp vliegen de hormonen je om de oren, ik ben nu voor de derde keer zwanger de verschijnselen zijn me dus niet onbekend, wacht maar tot je zwanger bent, ga je vanzelf meedoen, veel succes in iedergeval en al die negativiteit van je af laten glijden, gewoon om lachen dat doen (gelukkig) de meesten hier!
Marit
 
Terug
Bovenaan