Bah

Nee geen evaluatie gewoon over 9 dagen weer voor de eerste fm... Blijft lastig idd om door te blijven gaan maar hebben besloten om nu gewoon door te gaan tot ik echt niet meer kan en dan zien we wel.. Het voelt voor nu beter om dan nog maar weer teleurstellingen te incasseren dan gewoon helemaal niks doen.. Weet niet of het heel logisch klinkt maar zo voelt het nu... Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden en idd het is niet makkelijk om weer de moed te vinden maar ik wil gewoon zo graag mama worden dat was alles wat ik voor kerst wilde maar helaas het zal moeten wachten tot 2013..

Kijk maar uit met doorgaan tot je niet meer kunt. Dan zit je vaak te ver en ben je nog langer van t pad. Ik spreek uit ervaring. Af en toe even op adem komen is echt belangrijk.

Sterkte meis.
wenser

Wat vervelend!
Knap dat jullie weer verder gaan. Maar ik weet het, het is lastig te accepteren, maar soms even een break is wel goed.
Ondanks dat ik het 2 weken geleden echt niet kon geloven en ik wel heerlijk van de vakantie heb kunnen genieten, kan ik op dit moment wel gemakkelijker negatieve uitslagen
De gyn zei bij mij 4 weken geleden: 'Je hebt een intercity en een stoptrein. Stap numaar in deze laatste, dat doet je goed.' (ongeveer hoor)
Sterkte met de volgende behandeling.
liefs,

Terug
Bovenaan