Bakerpraatjes om bevalling in gang te zetten....

Hoi meiden,

Ik ben nu  bijna 38 weken zwanger en begin het al aardig zat te worden.

Nu ben ik op zoek naar tips / bakerpraatjes  om de natuur een handje te helpen...  Uiteraard wel op een legale en gezonde manier!!!

Zo heb ik weleens gehoord dat je het binnenste van een ananas moet opeten  en natuurlijk sex hebben...

Wat voor tips / bakerpraatjes kennen jullie?

Groetjes van Simone

Het hart van ananas eten inderdaad, sex, trap lopen, veel wandelen. Maar ik heb ze allemaal geprobeerd bij mijn zoontje en er gebeurde helemaal niks, ze hebben mij moeten inleiden met bijna 42 weken. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint. Dus ik zou zeggen op naar de winkel morgen om een paar anassen te halen en als je ook dat traplopen wil proberen dan leen ik je mijn zoontje voor een dag, kun je daar de hele dag achteraan op en neer 9das dan wandelen en traplopen in een)  en dan komt het vast wel goed :) hihi

Uiteraard komt je kindje pas als hij er zelf klaar voor is. Maar als hij er klaar voor is dan zouden bepaalde activiteiten wel kunnen helpen zoals sex. Er zijn vrouwen die inderdaad gaan bevallen van sex. Dit komt door een stofje die in sperma zit die de bevalling kan opwekken. Vorig jaar heb ik het geprobeerd en dezelfde dag begon de bevalling. Twee weken geleden had ik nog sex en een dag later kreeg ik weeen(in ziekenhuis gelegen want dat was te vroeg). Heb daarna geen sex meer gehad want durfde niet meer. Als  het deze week niet komt dan ga ik het volgend weekend proberen want dan ben ik 38 weken.
En bitterlemon drinken want daar zit kinini in.

Verder er geestelijk klaar voor zijn!!

succes!

Marielle
36w6d  

Mommy, gelukkig heb ik zelf ook een draakje in huis waar ik lekker achteraan kan hobbelen.

Bij mijn zoontje ben ik met 40 weken en 5 dagen  bevallen, en die dag ervoor  had ik een grote wandeling gemaakt, van ik denk toch wel zeker 15 km.

Binnenste van ananas lijkt me echt zo ranzig, dus dat ga ik maar niet proberen, maar de tonic wel. En de sex misschien ook wel

Nog meer tips?

Hallo

Of het waar is weet ik niet maar je kan het proberen ;-)

Volgens mijn yogadocente kun je de bevalling op gang brengen door een bepaald punt in je enkel te masseren.
Je moet aan de binnenkant van je enkel, horizontaal 4 vingers plaatsen boven je botje zeg maar, daar zit een punt dat door druk zou kunnen zorgen voor het begin van een bevalling.

Je weet het niet en een massage is nooit weg toch ?

Veel succes !

WONDEROLIE gewoon bij de drogist te halen. Ik kreeg er nog dezelfde dag weeen door die echt al heftig waren maar het zetten niet door. Ze zeggen als je die middeltjes gebruikt dat het alleen doorzet als de kleine er klaar voor is. Mijn vk geloofde er niet zo in, maar na ze bij mij zag wat het deed is ze toch wat gaan twijfelen. Het is namelijk zo dat wonderolie goed is voor je stoelgang en daardoor word je baarmoeder ook geprikkeld.
gr Cares

quote: Cares reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 08:30:45'));

WONDEROLIE gewoon bij de drogist te halen. Ik kreeg er nog dezelfde dag weeen door die echt al heftig waren maar het zetten niet door. Ze zeggen als je die middeltjes gebruikt dat het alleen doorzet als de kleine er klaar voor is. Mijn vk geloofde er niet zo in, maar na ze bij mij zag wat het deed is ze toch wat gaan twijfelen. Het is namelijk zo dat wonderolie goed is voor je stoelgang en daardoor word je baarmoeder ook geprikkeld.
gr Cares

zou kunnen helpen als de beeb er klaar voor is maar indien niet is de kans groter dat je van je stokkie afgaat vanwege de buikpijn als dat je er een kindje aan overhoud :p

Ik kan geeneens meer sex hebben of traplopen I WISH! dan zou ik het wel proberen..

Ach als ie niet wil (de beeb) komt ie ook niet HOE FRUSTREREND het ook is haha een ding wat moeder natuur heeft geregeld   (al zou je eerder zeggen dat een man dat heeft verzonnen hihi)

Ook ik heb regelmatig harde buiken en lichte weeën maar het zet niet door,  ook ik was aan het rondneuzen betreft het opwekken. Toen kwam ik een verhaal tegen van een vrouw die haar kindje verloor met 39w3d, dit omdat het kindje in het vruchtwater had gepoept. Ze was weer zwanger en dronk  ook veel tonic, ook om het op te wekken, nu kwam ze erachter dat door een bepaalde stof in tonic de darmen van het kindje wordt gestimuleerd zodat het gaat poepen (en dit is echt gevaarlijk). Dus ik geloof niet dat tonic een goed weeënopwekkend middel is.
Voor de rest, als het kindje er nog niet klaar voor is dan kun je van alles proberen maar weinig zal helpen.

Groetjes Trienke

Terug
Bovenaan