Hey!
Wij twijfelden ook lang hoor! Al máánden eigenlijk.... En voornamelijk als Thomas 3 jaar is, is baby 1... En ik kan met de beste wil geen 3 kinderen mee nemen op de fiets als ik hem naar school wil brengen, en ik wil echt niet zo'n mama worden die de kinderen haalt en brengt met de auto! Dus met de aankondiging van nr 3 was 't hier snel beslist: Zoeken en kopen dat ding! We hebben eigenlijk MP goed in de gaten gehouden omdat we wisten wat we wilden: een fiets die niet te oud was, met huif, en met baby en peuterschaal erbij. ( Nieuwwaarde inderdaad rond de 1100 euro) En wij hebben ém voor 650 euro, hihihi! En echt zo goed als nieuw hoor, ziet er spiksplinternieuw uit.
Die stickers zijn errug gaaf! Maar gruwelijk duur zag ik op de site, hahahha! dan ziet ie er zonder stickers ook leuk uit ineens.
Fietsen ermee is wel even wennen, bochten ruim nemen en langzaam aan eerst dan gaat het prima hoor. Het is niet mogelijk om even snel de stoep op te fietsen... Had ik even niet bij nagedacht en donderde bijna om met bakfiets en al, hahahah! Gelukkig zonder kinderen met een proefrit door het dorp, helaas wel bij oma voor de deur. Die van ons heeft 5 versnellingen, geen idee of ze dat allemaal hebben, want wij dachten van niet eigenlijk.
Wij hebben hem opgehaald in Apeldoorn, gewoon bij iemand een kar gehaald waar we hem op konden laden, wisten we zeker dat ie heel thuis kwam zonder hem eerst in een auto te hoeven proppen.... Gewoon eerst goed MP in de gaten houden, beslissen wat je ervoor wilt betalen en als je denkt dat je ém wil, gewoon een ie-meel sturen naar die persoon dat je dat bedrag ervoor wil betalen en em zo spoedig mogelijk komt halen doet wonderen, hahahah! Maar ze zitten er tussen hoor, met huif, met babyschaal en met peuterschaal voor tussen de 650 en 700 euro!
Laat je weten of je er één hebt??? WHAHHAHA!
Liefs, marieke