Bakfiets gekocht!! ( met foto's)

Hiep hoi MARIEKE!!

OOeeeee wat gaaaaaaf!!!!!!! Je gelooft het of niet , maar ik was al   weken aan het twijfelen of we deze zouden kopen... Heb me er helemaal in verdiept en ik vind deze echt super naar voren komen! Maar is hij ook echt zooo super???

En nu is er een aanbieding tot en met 28 februarie van 1299 voor 699 euro!!! (wel kaal zonder stoeltjes tentje zeil etc etc ..)

Nu heb ik zelf berekend dat we evengoed nog rond de 1100 euro kwijt zijn als ik hem nieuw incl leuke stickertjes enzo laat bezorgen (montagepakket..) zal ik dit doen>?????????
Owww ik twijfel zo... En ik vind het zooo toevallig dat jij hem nu hebt!!
Hoeveel heb je er voor betaald op MP?? (of zeg je dit liever niet?)

In mijn buurt is deze zowieso op MP nog niet te koop...

Nou ben heeel benieuwd naar je reactie!!

Liefs Lonneke!

Hey!

Wij twijfelden ook lang hoor! Al máánden eigenlijk.... En voornamelijk als Thomas 3 jaar is, is baby 1... En ik kan met de beste wil geen 3 kinderen mee nemen op de fiets als ik hem naar school wil brengen, en ik wil echt niet zo'n mama worden die de kinderen haalt en brengt met de auto! Dus met de aankondiging van nr 3 was 't hier snel beslist: Zoeken en kopen dat ding! We hebben eigenlijk MP goed in de gaten gehouden omdat we wisten wat we wilden: een fiets die niet te oud was, met huif, en met baby en peuterschaal erbij. ( Nieuwwaarde inderdaad rond de 1100 euro) En wij hebben ém voor 650 euro, hihihi! En echt zo goed als nieuw hoor, ziet er spiksplinternieuw uit.
Die stickers zijn errug gaaf! Maar gruwelijk duur zag ik op de site, hahahha! dan ziet ie er zonder stickers ook leuk uit ineens.
Fietsen ermee is wel even wennen, bochten ruim nemen en langzaam aan eerst dan gaat het prima hoor. Het is niet mogelijk om even snel de stoep op te fietsen...  Had ik even niet bij nagedacht en donderde bijna om met bakfiets en al, hahahah! Gelukkig zonder kinderen met een proefrit door het dorp, helaas wel bij oma voor de deur. Die van ons heeft 5 versnellingen, geen idee of ze dat allemaal hebben, want wij dachten van niet eigenlijk.
Wij hebben hem opgehaald in Apeldoorn, gewoon bij iemand een kar gehaald waar we hem op konden laden, wisten we zeker dat ie heel thuis kwam zonder hem eerst in een auto te hoeven proppen....   Gewoon eerst goed MP in de gaten houden, beslissen wat je ervoor wilt betalen en als je denkt dat je ém wil, gewoon een ie-meel sturen naar die persoon dat je dat bedrag ervoor wil betalen en em zo spoedig mogelijk komt halen doet wonderen, hahahah! Maar ze zitten er tussen hoor, met huif, met babyschaal en met peuterschaal voor tussen de 650 en 700 euro!  
Laat je weten of je er  één hebt??? WHAHHAHA!

Liefs, marieke  

hoi hoi....

oke ik ben echt helemaal om nu...!! Helaas is voor ons het te ver om via MP deze fiets te kopen...En is mijn eindprijs toch nog dik 1000 euro..
Maar ik heb wel wat toch??

Ik wil dus ook absoluut geen mama worden wat de kids met de auto naar school brengt.. En aangezien Lili nog geen 2,5 is en Jell 13 mnd als de beeb word geboren denk ik dat we er nog jaren plezier aan hebben..(ik praat mezelf moed in voor de hoeveelheid geld! Haha!!)

Nu twijfel ik voor Jell om ook het peuterzitje te kopen alla 69,95 , ik zie Nina er wel in zitten maar is het echt nodig voor een flinke kerel van 13 kilo??? (ze zeggen op de babboe hyve !!JA DIE IS ER OOK!! dat ze anders te zeer met het hoofd wiebelen)

Ik ga zowieso ook voor de baby stoel.. Lijkt me geen overbodige luxe...

ik denk ik ga hem bestellen, de actie duurd tot zaterdag....
Kan niet wachten tot ik hersteld ben van de KZ en ik kan gaan fietsen!! Hihi!!

Liefs Lonneke

Wauw!!!!!!!
Wat en ruige bakfiets..
Manlief zei al, Dat zou jij ook wel willen hebben he?? Met zo'n apart onder toontje.. haha

Ik red me prima op mijn fiets met 2 kids maar als je er idd 3 hebt is hij perfect en ook nog eens een super ruige vertoning!!

Lonneke: Als je het geld kunt missen,KOPEN zou ik zeggen!!

groetjes Pally

Ha Lonneke!

De sluitingen op de bankjes om je kids vast te maken zijn van hetzelfde soort systeem als van de bobike fiets stoeltjes. Je moet dus riempjes over het hoofd doen en dan tussen de benen vastklikken. De babyschaal uiteraard erg handig voor beeb straks uiteraard. En Nina weegt ook 13 kg... Maar voor de zekerheid toch nog maar even in de peuterschaal gezet. Je kunt merken dat hoodjes toch wel klotsen hoor, al valt het mee. En omdat ik er ook nog niet helemaal de handigheid in heb. En in de bobike stoeltjes hebben ze ook nog zijkant "bescherming" en nu schuift ze anders mee over het bankje. Ook weet ik niet zeker of ze zich niet los kan wurmen, hahahah! Voorlopig mag ze dus even in de peuterschaal, maar niet voor heel lang denk ik hoor!
En als je 1000 euro uit wilt geven??? Dan had ik die nieuwe allang besteld hoor! Gelijk heb je, hahhaha!

Kus, Marieke

O ja: wij vonden de prijs reuze meevallen aangezien GJ geen fiets heeft nog... Dus anders had er uberhaupt een fiets bijgekocht moeten worden én nog een kinderzitje en op den duur nog een kinderzitje!!! Toen werd die bakfiets ineens heel goedkoop hoor!

Hoi hoi!!

Ik heb hem gekocht hoor!! Ben er helemaal hyper van! Ben er nu al blij mee...
Incl de baby schaal en peuterschaal.. Als Jell nu echt te groot zou zijn heb ik hem toch over 8 maanden nog een paar maandjes voor de baby nodig...!

De bakstickers heb ik gekocht bij Pimp mijn bakfiets .nl!! Erg cool!!

Dit patroon alleen dan  precies in vorm van de babboe  natuurlijk!! Wij hebben een rode regenkap en ik hoop dat deze dan het leukste erbij aansluit!

Joepie ben echt blij!!

Bedankt voor de info! Als de fiets binnen is en in elkaar gepimpt is maak ik er natuurlijk fotos van!

Liefs Lonneke

Wat een gave bakfiets! Echt iets voor jou! Ik zie je er al heel trots fietsen met je kroost voorop! Lijkt me ook echt heel handig! Veel fiets plezier!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan