Bakfiets: iemand ervaring?

gaabiej

New member
Hoi hoi,

Wij willen een bakfiets aanschaffen maar weten niet zo goed welke. Er zit ook nogal een groot verschil in prijs in.

Heeft iemand van jullie ervaring met een bakfiets? Zo ja, welk merk en ben je er tevreden over of niet (plus en mispunten)? We willen sowieso een 3 wieler.
 
Wij hebben er een van Baboe. Nog niet zo heel veel gebruikt, dat komt straks als onze zoon naar het KDV gaat. Maar tot nu toe zijn we tevreden. Wij hadden hem voor een actieprijs van €750. Daar kwamen nog wel wat extra kosten bij voor bezorgen en accessoires.
Minpunten hebben we nog niet kunnen ontdekken.
Het is wel erg wennen als je erop fietst, maar dat is bij elke bakfiets.
 
Wij hebben een babboe big, bevalt super! Ik heb bewust gekozen voor een driewieler omdat ik Brent direct vanaf de geboorte mee wilde nemen. Hij gaat dan bij mij in de draagdoek en de meiden gaan in de bakfiets, dat gaat prima! ( in de maxi-cosi erin kan ook maar dan hobbelt het wel erg, minder goed voor zn nekje..) Deze is ook erg ruim, kunnen vier kinderen in (is dan erg goed voor je conditie haha) dus ik neem vaak ook vriendinnetjes mee uit school..Ik wil je aanraden eens op marktplaats te kijken; wij hebben onze bakfiets voor de helft van de nieuwwaarde kunnen kopen, terwijl ie nauwelijks gebruikt was en er echt als nieuw uitziet.. Succes ermee!
Liefs, mvtwee
 
Als je ooit op een bakfiets.nl hebt gefietst weet ja pas dat alle ander merken eigenlijk veel minder fietsen. Na alles geprobeerd te hebben heb ik pas een nieuwe elektrische cargobike van bakfiets.nl bij DrBeyk in Amsterdam en ben er super blij mee. Eigenlijk wilden wij een Urban Arrow maar nadat wij de verkoper vertelden hoe en waarvoor wij de fiets gingen gebruiken raadde hij ons de bakfiets.nl aan omdat deze beter tegen buiten staan kan en veel degelijker is. De motor maakt helemaal geen geluid en het is net alsof je een duwtje in de rug krijgt, terwijl je de aandrijving bij de Urban Arrow echt hoort en voelt. We hebben ook op de Bullitt gefietst maat die was veel te sportief en omdat DrBeyk de nieuwe Butchers & Bicycles net had binnen gekregen mochten wij ook daar een rondje op, super mooie fiets maar €5000.- is net iets boven ons budget. Mijn vriendin heeft een elektrische babboe van 2 jaar oud die al heel gaar is en ze heeft zo'n spijt dat ze niet ook een bakfiets.nl heeft gekocht! Wij zijn zeer tevreden met onze cargobike van bakfiets.nl :)
 
Terug
Bovenaan