<p>Ik heb zelf een fietskar. Echt heerlijk! Mijn fietskar heeft twee afkoppelbare voorwielen waardoor ik overal heen kan fietsen, de kar er af kan halen en dan heerlijk kan wandelen! Ik ben er super blij mee! </p><p>Op mijn fietskar zit een plastic voorkant en zijkanten waardoor ik als ik even achter me kijk, bij een stoplicht bijvoorbeeld, ik kan zien of m'n dochter lekker zit. Ze vind het heerlijk, wordt zachtjes in slaap gewiegd en bij harde hobbels zit ze veilig.</p><p>ook als het regent is het droog, was voor mij belangrijk. </p><p>Ik heb niet voor een bakfiets gekozen vanwege de ruimte die hij in neemt, mijn fietskar kan ik loskoppelen en in de Schuur doen. Ook was het voor mij een must dat ik mijn dochter makkelijk mee kon nemen. Als ik boodschappen ga doen wil ik niet die hele maxi cosy hoeven tillen. Als ik bijvoorbeeld naar het bos/strand wil kan dat nu makkelijk omdat ik alleen de fietskar hoef te duwen ipv de maxi cosi tillen. En als ik hem in de fietskar zou laten zitten zou ik toch bang zijn dat hij er uit gestolen werd of nat geregend wordt. </p><p>Ik heb ook geen auto, daarom was het voor mij belangrijk dat ik met regen ook kan fietsen. Ik heb me dus niet zo ver georiënteerd op een bakfiets en weet niet precies of daar ook een goede regenkap op kan? Nog niet gezien iig 🙂</p><p>ik heb trouwens een fietskar met hangmatje, niet met babyschaal of maxi cosy.</p><p>Ik fiets ongeveer in totaal anderhalf uur met de kar als ik naar m'n werk ga. Gaat prima. Is iets zwaarder als ik tegenwind heb, maar merk er verder weinig van.</p><p>Aan mijn fietskar zit een mandje aan de achterkant waar best veel boodschappen in kunnen en onder de hangmat is nu nog veel ruimte over. Daar doe ik altijd ook nog boodschappen. Daarbij heb ik ook fietstassen. Dus problemen met boodschappen heb ik niet 🙂</p><p>hij kan tot iets van 35 of 40 kilo in ieder geval! </p><p>Succes met je keuze! </p>