balen... :(

A

Anoniem

Guest
Ik heb net getest: niet zwanger.....

Waarom word ik dan niet gewoon ongesteld? Al een week pijn in mijn buik en rug. Elke nacht slaap ik met maandverband omdat ik niet wil dat mijn bed goor wordt en er gebeurt gewoon helemaal niets!

Echt balen..........laat mij gewoon weer aan een nieuwe cyclus beginnen , nieuwe ronde..nieuwe kansen.....

Groetjes, Tessje.

Ach, balen he? Het is soms zo oneerlijk!
Maar je hebt helmaal gelijk: straks weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen (nu maar hopen dat je nieuwe ronde snel komt)

Sterkte!
Luus

Hoi Tessje,

Ik begrijp precies hoe je je voelt. Ik ben ook al bijna een week
overtijd en heb dus al een week inlegkruisjes in mijn ondergoed.

Ik heb vanmorgen een test gedaan maar net als bij jou was het negatief. Ik voel vanalles (pijn in mijn buik, misselijk).

Ik hoop snel gewoon weer ongesteld te worden want dit is zo frustrerend (niet ongesteld maar ook niet zwanger).

groetjes,

Femke

He balen meis,
Jammer hoor, je kan maar gewoon beter ongesteld worden dan zo lang in onzekerheid zitten vind je ook niet.
Maar niet opgeven hoor, positief blijven.
Liefs Rene 5w+3d

Hai Tessje,

Kop op meid, hopelijk wordt je gauw weer ongesteld en komt er dus weer een nieuwe kans.

Liefs, Blondie

He tes

Hoe lang ben je nu gestopt met de pil??

Ik lees dat het nog niet zo heel lang geleden is!!
Is dit je eerste ronde zonder pil??

Dan zou ik me nog niet vastpinnen aan je "overtijd". Het kan nog wel even duren voordat je ongi wordt!!
Ik wil je niet teleur stellen, maar houd daar even rekening mee!!

Liefs Alma

Bedankt voor jullie reacties!

Dit is pas de eerste ronde dat ik zonder pil ben zeg maar. Ik weet het, het kan heel lang duren voordat je ongesteld wordt, maar toch vind ik het zwaar frustrerend.

Maar inderdaad Rene, positief blijven en niet opgeven. Het zal allemaal vanzelf komen. Ik probeer maar niet teveel te denken aan de verhalen hier van vrouwen die een cyclus hebben van 45 dagen of al 70 dagen niet ongesteld zijn geworden......ik moet er niet aan denken!

Kuzz, Tessje.

Hoi Tessje

Ik ben ook pas gestopd met de pil en had ook een langere periode dan "normaal".
Mijn eerste menstruatie was enorm heftig, ik zie het maar als een soort grote schoonmaak. Nu weer begonnen aan de tweede ronde. Succes ermee, hopen dat het snel doorzet en dan weer een nieuwe ronde.....
groetjes mayo

Terug
Bovenaan