balen... :(

Hoi Mayo!

Mag ik vragen hoe lang jou cyclus de eerste keer duurde? Mijn lichaam kan natuurlijk iets heel anders doen dan de jouwe, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Ik zie nog steeds niets en dit is dag 33....

Groetjes, Tessje.

Hoi Mayo!

Mag ik vragen hoe lang jou cyclus de eerste keer duurde? Mijn lichaam kan natuurlijk iets heel anders doen dan de jouwe, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Ik zie nog steeds niets en dit is dag 33....

Groetjes, Tessje.

Hoi tessje,

Vorige maand duurde mijn cyclus 32 dagen. dat is voor mijn doen erg lang. Hoe het deze maand zit weet ik niet. Vorige week ook wat spanningen gehad op mijn werk en daarna zonder aankondiging ... jahoor de rode duivels. ik begon donderdag en Zondag was het al over, maandag ook en maandag avond weer niet?! Hoe dat dan zit weet ik ook niet.

We beginnen gewoon opnieuw, ik ben erg benieuwd hoelang deze keer mijn periode duurt. Volgens diverse sites liggen mijn vruchtbare dagen tussen 21 en 28 feb. dus we gaan maar flink aan de klus. Op dit moment vinden mijn man en ik dat nog geen enkel probleem.

Succes
mayo

hoi tessje,
Ik zit nu zelf in ronde 1, ben al 3 dagen over tijd. Toen ik stopte met de pil duurde het 36 dagen voordat ik ongi werd, ik heb eerst gewacht totdat ik mijn eerste ongi kreeg voordat we voor het echie gingen. Nu zit ik dus in ronde 1, wil nog een weekje wachten en dan ga ik testen.
groetjes sas

Hoi meiden!

Ja, het kan inderdaad zijn dat de pil invloed heeft op de cyclus. Toen ik ermee stopte was mijn eerst volgende cyclus 6 weken!!

xxJenny

Help, ik hoop dat mijn cyclus niet zo lang duurt......maar ja, je doet er niets aan, he?! Ik moet zeggen dat ik nu even niet de ongeduldig ben. Afgelopen zondag en maandag werd ik er echt maf van, maar nu heb ik het toch een beetje naast me neergelegd. Ik kan ook niet anders want ik word heus niet ongesteld van me druk maken daarover. Tenminste, dat neem ik aan!

Ik zie wel wanneer het komt...ooit zal ik toch wel ongesteld worden, niet?!

Bedankt voor jullie berichtjes! Reuze fijn om de ervaringen van anderen te horen.

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan