balen ;-(

Denk wel dat het echt huilen om aandacht is.
Ik vermoed dat hij wakker word door dromen en dat als hij wakker is en ik naar hem toe ben gekomen, hij dan graag aandacht wil en naar ons bed toe wil, hihi, en laat mama daar nou geen trek in hebben.
De deurklink hebben wij idd al omhoog en traphekje hebben wij ook al heel lang.

Met manlief gisteravond toch uitgebreid erover gehad en we kijken het campingbedje even aan, als hij er echt vaak uitkomt dan gaan we kijken voor een "gewoon" bedje.

Vanmorgen had hij wel een leuke actie hihi, hij zei mama.. bok pele... verbaasde mee zeer dat hij 3 woordjes achter elkaar zei want dat heeft hij nog niet eerder gedaan... ik zei tegen hem, is goed hoor lieverd mama zet je er zo in (was even bezig in de keuken) en meneertje klimt zo zelf in de box en gaat lief spelen.
Tis een lekker draakje!!

Nu heb ik hem even streng toegesproken (hihi) dat hij niet aan het rolgordijntje mag gaan hangen (tja ons drakie vind dat piepend geluid wat volgt zo leuk) en dat hij moest gaan slapen.
Kijkt 'ie me met van die ondeugende oogjes aan en wil kusje geven met zo'n lekker lachje op zn gezicht.
Mn kereltje weet me soms wel om te kopen hahaha

Liefs Marina

Hahahahah Marina dat weten ze heel goed. Hier hebben ze daar ook het handje van gaan knuffelen en kusjes geven. En Shanice roept dan mama ik vind jou lief en papa ook hihihih.

groetjes lisette

Hahahahah Marina dat weten ze heel goed. Hier hebben ze daar ook het handje van gaan knuffelen en kusjes geven. En Shanice roept dan mama ik vind jou lief en papa ook hihihih.

groetjes lisette

haha jah..als hij iets ondeugends gedaan heeft en hij krijgt op zn kop roept hij bij het goed maken al met een getuit mondje mmm mmm, zo van kusje... dan ben ik er vanaf.... haha

Liefs Marina

Terug
Bovenaan