Balen......

A

Anoniem

Guest
Ook ik ben weeeeeeerrrrrr ongesteld. Potverd...

Ik heb altijd een cyclus van 25 dagen, als ik dan wakker wordt op de 25ste dag ben ik ongesteld. Nu 4 dagen overtijd en niet zwanger getest. Ik voelde me wel zwanger. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Dit wordt alweer ronde 8 eind november begin december, had mijn hoop zo op oktober gezet.

Ben echt verdrietig. Weer een maand wachten, pffff

Liefs

Hè, wat rot voor je... Hartstikke logisch dat je je verdrietig voelt. Zeker als je je echt zwanger hebt gevoeld.

Ik zou willen dat ik iets kon zeggen wat ervoor zorgt dat je je weer wat beter gaat voelen, maar ben bang dat ik je alleen maar heel veel liefs en sterkte kan wensen....

He Bah! zeker omdat je het gevoel had zwanger te zijn.. Lichaam en geest kunnen je inderdaad goed voor de gek houden.

Veel sterkte en hopelijk toch met goede moed naar de volgende ronde..

Veel Liefs Lisette

vervelend he helemaal als je ook nog eens overtijd was ga je toch hopen.
ik heb mezelf vorige week verwent met vanalles wat ik niet meer mag eten als ik zwanger weer ben hihi zo van nu mag het toch nog even mmm smaakte wel lekker, maar ja was maar lichte troost

Vervelend voor je mied. Je geest en lichaam kunnen je echt helemaal voor de gek houden. Ik had dat vorige maand net zo. Opgezette, pijnlijke borsten, misselijk met vlagen... maar niks hoor,. 4 dagen over tijd en negatief gestest.
Ik kan je alleen maar succes wensen en misschien is de tip van las wel goed. Lekker aan de rode biefstuk en de filet.....
Dikke knufff meid en zet hem op!!!!

Hee ik weet precies hoe jeje voel hoor en ja er is idd niets wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen !!
Maar kop op positief blijven hoor !!
Ik zit zelf ook al in ronde 8 en vooral de week dat je ongesteld moet worden en het bent heb ik echt een aantal baaldagen maar daarna gaat het meestal weer iets beter met mij , ik hoop dat dat voor jou ook zo is .
En wat ook zo is (mijn eigen verzonnen feitje ) hoe lamger het duurd hoe mooier je kind hahaha , slaat nergens op natuurlijk maar ja je moet iets he ....

Liefs

veel sterkte en we voelen allemaal met je mee!weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden...?
liefs

Echt vervelend zeg, zeker als je altijd en cyclus hebt van 25 dgn. Dan denk je zeker dat het raak is. Sterkte! Lfs Issatje

Terug
Bovenaan