Balen......

Snap dat je baalt.

Hier nu net aan ronde 10 begonnen. Afgelopen donderdag ongi geworden. Baalde ook ontzettend. De eerste keer dat ik er een traantje om moest laten.... Maar na ongeveer 2 baaldagen voel ik me weer prima. Deze ronde weer een nieuwe kans.

Lieve meiden!!

Bedankt voor jullie berichtjes, inmiddels weer een beetje aan het idee gewend. Kwam vandaag weer een hoop kinderwagens en dikke buiken tegen maar oké.

Deze maand gaan we aan de ovulatietesten. Kijken of dat helpt. Hebben jullie ze wel eens gebruikt?? Wat je met sexen tot je een streepje hebt of doe je het om de dag en als het streepje er is, extra??

Ben bang da het niet mijn ding is en ik dan mijn ei gewoon mis wwwhhhaaaaaa

Liefs

He bah meid, wat vervelend voor je!! Hopelijk is het de komende maand wel raak!! Met de ovulatietesten heb ik geen ervaring, kan je daar dus niet mee verder helpen.

Veel succes voor de komende ronde meid!!

Om de dag vrijen kan sowieso geen kwaad, zeker rond je ovulatie. De ovulatietest reageert op het luteïniserend hormoon (lh) en de hoeveelheid van dat hormoon in je urine neemt toe op het moment dat je ovulatie nadert. Wanneer er een streepje verschijnt, dan is de eisprong hoogstwaarschijnlijk binnen 36 uur en moet je zeker aan de slag, aangezien je kansen dan het grootst zijn!! Is handig om te weten of je op het juiste moment aan het klussen bent.

Xxx

Balen hoor.
Maar nieuwe ronden nieuwe kansen. Houd de moed erin meid!

he bah nee! Niet leuk, gatsie! Duimen voor de volgende ronde!
Groetjes

Terug
Bovenaan