Balen

Hahahahahaha vandaag viel het mij ook op dat ik het koud had! Maar meis, maak je niet druk! Een zwangerschap is heftig hoor!! We gaan nog veel meer last hebben van vermoeidheid in de laatste maanden en we gaan elkaar goed leren kennen, en dan vooral de kwaaltjes hahahaha

Geef er aan toe, als je dat niet doet dan blijf je er last van houden!

Ja hoor erg herkenbaar!!
Moe moe moe moe..........Niet vooruit te branden, maar gelukkig sinds 2 dagen heb ik ales binnen kunnen houden, ben nl erg misselijk geweest!
Hopelijk kan ik volgende week weer gaan werken.. (ik was 4 kilo afgevallen in een week, vandaar dat ik rust moest nemen) vanmorgen kwam ik om 11 uur mijn bed uit gerold, voel me er bijna schuldig over, normaal heb ik zoveel energie ik herken mezelf bijna niet meer!! Maar er gebeurd zoveel in je lichaam...
Die baal dagen zullen niet de laatste zijn vrees ik.... hahah probeer lekker te genieten dames!!!!

Liefs

Hmmmwha het gaat. Ik zit dicht tegen mijn vakantie aan en dat maakt dat mijn agenda wat leger is en ok dus ook lekker lui en klagerig kan zijn.

Ik heb gisteren de dag afgesloten met een heerlijk culinair gerecht. Heb lekker staan koken want eten dat kan ik nu wel.

Vandaag even naar de stad geweest. En ik verbaas me gewoon over de hoeveelheid extra (wils)kracht die ik moet verzamelen om het te doen.

Jullie berichten hebben me goed gedaan, dan weet je tenminste dat e niet de enige bent en dat iedereen er last van heeft op haar manier.

Dus ik ga er weer voor(een beetje).

Jullie allemaal sterkte en een fijn weekend toegewenst.

De klok rond geslapen en nog op de bank hangen als een zombie. Krijg mijn lijf niet eens zover om het huis schoon te maken
Vandaag een dagje vrij maar morgen weer werken.
Werk in de zorg met demente mensen en merk wel dat ik sneller geirriteerd ben als ze iets doen wat niet kan.

Ook de nachtdiensten die ik zo graag deed zijn nu moordend lang en ben ik blij dat ze voorbij zijn om mijn bedje in te duiken

Terug
Bovenaan