ballorig spijkenisse ;-)

hey!
wat een leuke foto's! zag er gezellig uit!
jullie huis mooi geworden he!
en die taart... NANDA, die wil ik ook in augustus hoor met Evi's fuifje!
en in juli met mijn fuifje!
liefs

Zo hey, gezellig daar bij jou Pauline, het lijkt wel een kdv haha! Uiteraard allemaal leuke kids en mama's en zo te zien hebben jullie een topmiddag gehad...

Wil je nog even zeggen dat ik wég ben van je dressoir, echt gaaf! Zoiets zoek ik nou nog om het hier helemaal af te maken.

En nanda: wát een prachttaart zeg! Kom je ook een keertje koffie bij mij drinken?

Groetjes
Susan

Susan lang leven marktplaats hihi
Ik zocht het dressoir in dezelfde serie als mn meubels van vijf jaar geleden, maar in de meubelwinkels niet meer te krijgen.
Heb hem op marktplaats gevonden en voila

Hai hai!

Het was echt heel gezellig vanmiddag! De taart was echt heerlijk mijn complimenten (ben gek op marsepein op taart). Thomas heeft op de terugweg een tukkie gedaan  En is nu dus klaar wakker. Wij waren om 18.30 weer in Spakenburg dus vergeleken met Esme heel netjes!

Ik ben benieuwd naar de foto's!!!!
Liefs Esther en super ondeugende gillende Thomas

En Yoell jij hebt echt  een hele gave kamer!

@ Pauline, het was erg gezellig en je hebt een leuk huisje. Duurde even voor we weer thuis waren, 18:15, maar het was het dubbel en dwars waard.

@ Daan... kan geregeld worden natuurlijk. Wel op tijd zeggen, want het kost even tijd om alles klaar te maken.

@ Susan, tuurlijk kom ik een keer op de thee, zal dan ook een taartje meenemen

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan