BAM is BANG

A

Anoniem

Guest
Hoi,

na alle emoties te hebben gehad (blijdschap, angst, twijfel zelfs...) was ik vanmorgen rustig en blij... hoewel... rustig... ik had erg migraine en dat is meestal de voorbode van ongi... vanmiddag ook beetje bruin slijm en net toen ik naar de wc ging wel helder gele plas, maar bij afvegen wel roze/rood... ook vaak bij begin ongi...

ik was vanmorgen in mn enthousiasme me gaan aanmelden voor "De blije doos" (van Prenatal) en voor een catalogus met babyspulletjes om me "voor te bereiden"... ben ik te voorbarig? Woensdag was mn nod en ik had meteen een overduidelijke positieve test... ik ben nu zo bang dat het mis is...

verwarde Delmira

Hoi delmira

Kan mij voorstellen dat je bang bent dat het mis gaat ivm dat je wat rode afscheiding hebt. Ik heb mij laten vertellen dat het normaal is dat je af en toe wat bloed kunt verliezen, ze noemen dit ook wel "innestelingsbloed". Ik heb het bij mijn eerste niet gehad maar had wel steeds krampen, net alsof ik ongi moest worden. ik ging elk uur naar de wc om te kijken of het doorgebroken was. Mijn test was direct positief, hoefde niet eens een paar min te wachten.

wat betreft je enthausiasme over baby dingetjes dat is ieder zijn eigen gevoel. Ik zit zelf niet zo in elkaar. Bij mijn dochtertje was ik pas erg laat met zelfs een kinderkamer uitzoeken. Maar als jij het wel graag wilt moet je het ckers doen.

Ik hoop echt voor je dat het goed is allemaal, vertrouw je het niet zou ik de verloskundige ff bellen om raad.

liefs

karin

ja... ik las dat ook... na sex of na de "grote boodschap" of innestelingsbloed... maar in combi met migraine ben ik toch ongerust...

ik heb de dokter gebeld, maar die zei dat ik tot na het weekend moest wachten en hoe hard het ook klinkt... als het mis gaat kan de dokter het ook niet verhelpen... dat zei hij zelf ook... en hij zei dat ik niet bezorgd hoefde te zijn als ik niet ging vloeien... vloeien doe ik niet, maar ik wil helemaal geen bloed zien... daar raak ik super gestresst van... =(

Ik snap dat je ongerust bent..Alleen dit schijnt vaker voor te komen. Zolang het niet doorzet is er nog niets aan de hand.
Helaas kun je alleen maar afwachten. Probeer rustig te blijven, ookal is het een stressvolle tijd..

Enne ik ben zelf ook zo van het gelijk 'oriënteren'op spullen die je zou willen/kunnen kopen wanneer je een kleintje krijgt. Ik ben nog niet zwanger en kijk er soms al na :)

Hey Delmira,
Migraine is iets wat door hormonale veranderingen kan komen, daarom hebben we het ook vaak bij het begin van de menstruatie, maar als je zwanger raakt gaan ook je hormonen op hol en is het dus helemaal niet gek als je het krijgt, je kunt geluk hebben in de zwangerschap en er verder weinig last van hebben maar het kan ook erger worden, ook kan het komen van de spanning voor het testen!
Wil dus echt niks zeggen, ook druppels bloed en een beetje menstruatieachtige krampen is normaal!
Wil dus zeggen dat het niks hoeft te betekenen, de eerste weken zijn altijd spannend en soms eng, aar zolang niet echt vloeid en geen zware krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken!!
Succes ermee
Liefs MJ

Ik snap je helemaal! Misschien stelt dit je gerust; bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 3 maand gebloed. Na de eerste echo bleek dat alles goed was en vanaf die tijd ook niet meer gebloed. Daarna gezond en wel geboren!

Zolang je geen pijn erbij krijgt denk ik dat je geen zorgen hoef te maken.

Sterkte en ik hoop dat het zo snel mogelijk over is!

dank je prinsesL, MJ en mammavl... ik hoop zo dat jullie gelijk hebben... het woord "miskraam" echoot door mn hoofd en dat probeer ik te onderdrukken omdat ik dan weer bang ben dat ik het over mezelf afroep... zucht...

Terug
Bovenaan