BAM is BANG

Delmira wat lastig en ik kan me voor stellen dat je aardig gek wordt hoop dat het hier bij lijft duim voor je

liefs en een dikke knuffel

thanks PrinsesL en mama van Sanne... ik heb net de mevrouw van Moeders voor Moeders gesproken. Ze zei dat ik zo mooi vroeg met aanmelden was en toen zei ik dat ik op t moment bang was dat ik misschien te vroeg was en dat ik het gevoel had ongesteld te worden. Zij zei dat veel vrouwen dit hebben zo kort na de test en dat dit de innesteling nog kan zijn. Ik was best verbaasd, want op dit forum lees je juist vaak dat dat plaatsvindt VOOR je nod... niet dus... kan in deze "hele periode", dus ook NA nod... Ze zei ook dat ik van het positieve uit moest gaan. (probeer ik, maar is best moeilijk als je de hele tijd het gevoel hebt "geblub" tussen je benen te voelen... :-()

Hoi Delmira,

He bah! Wat een spanning heb je dan he!
Die migraine, een vriendin van mij heeft ook bij iedere zwangerschap (helaas) heel veel last van migraine, door de veranderende hormonenhuishouding. Dus dat wil niks zeggen.
Zelf heb ik bij de 2de hetzelfde gehad als jij, en dat ventje loopt nu heel vrolijk rond;-)
Hoop dus maar dat het bij jou hetzelfde gaat.
Die eerste tijd is altijd heel spannend! En dan al helemaal als je een beetje bloed ziet. Dat wil je gewoon niet zien. Gelukkig hoeft het niks te zeggen.
Sterkte in ieder geval!

Heeft jouw vriend/ donor nog gereageerd op jouw mail?

Knuffel, Suus

nee... vriend/donor zwijgt in alle talen... ik ben erg teleurgesteld en kan daardoor niet echt genieten...

Ik snap dat je teleurgesteld bent maar richt je op het kindje.
Je wou in eerste instantie ook er alleen voor gaan dus je weet van jezelf dat je het ook kan! Zet je zorgen opzij en geniet van het wondertje.
Dat is op dit moment het allerbelangrijkste...

ja, mammavl... je hebt gelijk. Dat zei de mevrouw van Moeders voor Moeders ook. Het was ook leuk om de cadeautjes van MvM te krijgen. Het wordt nu een beetje "werkelijker". Ik ben vanmorgen voor t eerst naar de verloskundigenpraktijk gegaan om een afspraak te maken. Ik heb over 3 weken een termijn echo. Spannend hoor! Ik las net dat het bij jou ook raak is!!! Superrrrrr... GEFELICITEERD!!!

Terug
Bovenaan