Bam-moeder ervaringen?

[quote quote=10570643]Ja mee eens, je kan de kleine alles geven wat hij of zij nodig heeft en voor haar is de keuze om BAM te worden meer uit paniek geweest dat ze anders te oud zou zijn en de kans om moeder te worden zou missen, ze had het liever niet alleen gedaan. Ik heb het gevoel dat jij er anders in staat en niet het gevoel hebt dat je anders de boot mist, maar meer dat je er nu gewoon al klaar voor bent. Dus het komt zeker goed. Hopelijk krijg je nog wat nuttige tips over hoe je zo’n proces exact opstart en wat fijne ervaringen![/quote]
lief dankjewel!
Voor haar een heftige keuze om er wel of niet voor te gaan. Ik hoop dat ze een gezond kindje op de wereld mag zetten en er met veel liefde voor mag gaan zorgen. 
 
Probeer wel te zorgen dat je een vangnet hebt( moeder, goede vrienden?) Als de zwangerschap of het eerste jaar daarna, zwaarder valt dan gehoopt, kan je dat toch echt nodig hebben.
Wel juist goed er jong aan te beginnen, nu ben je nog veerkrachtiger.
Succes.
 
[quote quote=10570680]Probeer wel te zorgen dat je een vangnet hebt( moeder, goede vrienden?) Als de zwangerschap of het eerste jaar daarna, zwaarder valt dan gehoopt, kan je dat toch echt nodig hebben. Wel juist goed er jong aan te beginnen, nu ben je nog veerkrachtiger. Succes.[/quote]
Hi, bedankt voor je reactie. 
Ik heb natuurlijk met wat familie en vrienden mijn wens besproken. Zij geven aan dat als ik er voor wil gaan ze me zeker willen steunen. Mijn zus heeft al aangboden om bij de laaste loodjes en de eerste weken bij me in te trekken om me te helpen met het huishouden etc. 
Ik heb een fijne familie die mij volledig steunen. Daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken. 
Het is wel een goede tip. bedankt en ee fijne avond
 
[quote quote=10570595] Bedankt voor je bericht! Ik ben vooral aan het kijken of dit de juiste keuze is. Ik wil mogelijk het traject in gaan. Heb je iets waar ik je eventueel een berichtje kan sturen?[/quote]
Even denken wat wijsheid is. Heb jij iets? 
 
Terug
Bovenaan