ben ik weer... zucht... paar dagen wat gevoelige tieten gehad, maar dat lijkt nu weer over... nu wel wat buikpijn, maar ongi moet pas woensdag (of heel misschien al dinsdag) komen of liever eigenlijk uitblijven ;-)
gisteren zag ik de vriend die mij "helpt". Hij vroeg hoe ik me voelde en dat vertelde ik. We hadden het er ook over hoe hij zich voelde en of hij blij zou zijn als het raak zou zijn. Hij zei dat hij blij zou zijn voor mij. Ik zei "en voor jezelf" en toen zei hij "ja natuurlijk ook"... Hoop stiekem dat hij toch ook het hele plaatje uiteindelijk ziet zitten, maar we zien wel. Daar ga ik niet vanuit. Hij denkt dat het raak is, want vond dat mijn buik hard voelde (wist niet dat dat ook een teken was en ik voel dat zelf niet...) en dat ik dikker/voller was dan 2 weken geleden. Ik denk dat het van de koekjes komt... hihihi... maar ik help hem hopen, want het zou super zijn!!!
Tjonge, dit wachten duurt wel lang hoor... en dat terwijl ik er eigenlijk niet zo mee bezig moet zijn, omdat de kans gewoon heel klein is... waarom zou ik als 37er geluk hebben en zou het in 1x raak zijn? Die kans is echt minimaal... zucht zucht zucht...