bam..van de sofa gekieperd

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

Ik kan het zelf nog niet geloven, mar het is voorbij mijn mooie droom.....

Ik ben vandaag al ongi geworden. Veel te vroeg naar mijn idee.

Heb naar het ziekenhuis gebeld en nu moet ik morgen terugbellen om door
te geven of mijn menstruatie heeft doorgezet of niet. Helaas heeft mijn
menstruatie dus toch doorgezet. Ik ben er helemaal kapot van..alle
emoties van afgelopen weken komen weer naar boven.

Ben vandaag en morgen ook thuis gebleven van het werk. Heel eventjes
goed voor mezelf zorgen, heb ik toch wel nodig.

Ik denk dat ik komende tijd even wat afstand neem van dit forum (was
sowieso al mijn voornemen om iets minder achter pc te zitten) maar zal
zeker blijven meelezen. Kan best zijn dat ik er over een paar dagen toch
anders over denk, maar dat zien we dan wel weer.

Lieve kruimel en Ibbeltje:Jullie moeten helaas zonder mij op de sofa blijven zitten de komende maanden.ik hoop toch dat jullie wel positief
bericht hebben over 2 kleine weekjes. Ik zal voor jullie blijven doorduimen.

Knuf indy

ooohhhh lieve Indy........
Wat ben jij hard neergekomen zeg......daar gaat die hele mooie droom........
Heel veel sterkte, weet verder niks te zeggen meer.

xxx

Lieve lieve Indy,

De tranen biggelen over mijn wangen. Soms snap ik er helemaal niets meer van, je had zo'n mooie score en zelfs 2 emmy's in je buik!! Ik baal er ontzettend van dat Kruimel en ik nu zonder jou op de sofa zitten. Ik voel enorm met je mee. Ik denk dat het inderdaad wel even goed is om afstand te nemen van het forum, even alle dingen voor jezelf op een rijtje krijgen. Laat je emoties maar lekker de vrije loop, hopelijk lucht het op.
Lieve Indy, ik wens je echt heel veel sterkte toe en blijf aan je denken!

Heel veel liefs en knuffels van Ibbeltje

Oh lieve Indy, wat schrik ik hier van.

Ik heb je vanmorgen nog een berichtje geschreven waarin ik je moed zat in te praten, als ik dit had geweten.
Wat zou dit kei en kei hard aangekomen zijn zeg. Ik ben er zelf ook helemaal   ondersteboven van.

Ik hoopte zo dat Ibbeltje, jij en ik met z'n 3en naar het Oktober forum zouden gaan.
Ik hoop dat jij en je man dit verdriet samen goed kunnen verwerken en de kracht kunnen opbrengen voor nog een poging, over een poosje. Huil maar lekker uit en ik begrijp het heel goed dat je even wat afstand wilt nemen van het forum.

Ik weet voor de rest niet goed wat ik tegen je moet zeggen, alleen nog dat ik aan je denk.
Kruimel

Hé lieve Indy, goh wat schrikken zeg en wat sneu voor je, ik weet hoe je je voelt, tenminste denk het een beetje te weten. Naast mij op de lounge-bank is nog een plekje vrij, kom je naast me zitten, dan zit ik niet meer zo alleen en kan ik je een beetje troosten,  al zit je hier misschien niet op te wachten.
Ik heb vandaag ook de duivels op bezoek gekregen, maar ik wist natuurlijk al wat langer dat de IVF/ICSI poging mislukt was. Bij mij is er niets teruggeplaatst omdat er geen bevruchting had plaatsgevonden. Ik heb een buikpijn, dan wil je niet weten! Er ligt een berg was op me te wachten en een badkamer die nog schoon moet, maar het gaat gewoon niet lukken vanavond, ik kruip zo onder de wol.
Hou je taai, ik denk aan je en snap dat je even afstand wilt nemen, probeer ik ook iedere keer, maar ben toch steeds weer nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat1

Kus, Pleun

He @#j3lj4lj34ljlj verdomme. Alle verboden woorden schieten mij te binnen.

Ik had zo gedacht dat ik goed kwam. Zeker met 2 emmytjes in je buik. Verdorie. Bah. kan bijna met je meejanken.

Heel veel sterkte de komende tijd. Neem de rust ook met je mannetje. Ik hoop dat ik je snel weer hier mag lezen.

Liefs en een dikke kus

Nicole

He indy,

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen..... Ik vind dit zo rot..

Sta sterk met je man en neem de tijd.

liefs,
Roelien

Hoi Indy,

Wat een verdrietig berichtje... Hoe kan het dat je ook nog eens te vroeg ongesteld geworden bent of kan dat met IVF? Kan me voorstellen dat je er even helemaal ondersteboven van bent.. Ik hoop dat je even 'tot jezelf' kan komen (klinkt wazig, maar je weet wel wat ik bedoel) en dat je de moed kunt vinden voor de volgende poging. Ik neem aan dat jullie sowieso een volle cyclus overslaan?
Het is goed om even afstand te nemen al moet ik zeggen dat ik het in 5 jaar vaak geprobeerd heb en het me nooit helemaal gelukt is, je leeft toch met de anderen mee en de nieuwsgierigheid wint vaak...
Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt en vol goede moed aan de volgende poging kunt beginnen!

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan