bam..van de sofa gekieperd

Wat een ontzettend naar nieuws zeg !!

Ik hoop dat een volgende ronde meer succes zal brengen. Voor nu maar even rust denk ik en heel veel sterkte !!

Hoi Indy

Ik ben hier niet zo vaak meer...maar volg jullie wel nog regelmatig.
Ik vind dit echt zo naar voor jullie!
Het is jullie, net als iedereen hier, zo enorm gegund...en dan gewoon 2 emmy's en dan nog....
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze tegenslag...zoek troost en steun bij elkaar en neem de tijd die jullie daarvoor nodig hebben....
Hopelijk komen jullie dan samen sterker terug voor een volgende poging!
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Hoi Indy

Ik ben hier niet zo vaak meer...maar volg jullie wel nog regelmatig.
Ik vind dit echt zo naar voor jullie!
Het is jullie, net als iedereen hier, zo enorm gegund...en dan gewoon 2 emmy's en dan nog....
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze tegenslag...zoek troost en steun bij elkaar en neem de tijd die jullie daarvoor nodig hebben....
Hopelijk komen jullie dan samen sterker terug voor een volgende poging!
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Jeetje, Indy,

Balen!! Ik heb de laatste tijd weinig gereageerd maar wel meegelezen, dus ik weet een beetje hoe je ervoor stond. Gelijk heb je dat je even afstand neemt. Even tot rust komen. Tis niet niks! Ik hoop dat jullie er een beetje uit komen samen.

Groetjes Kippie.

owh meissie toch, wat een enorme teleurstelling zeg. Zo snel al van die mooie sofa af.. dat is echt niet mooi. Je hebt groot gelijk dat je even afstand neemt van het forum, als je dat kunt. Ik las inmiddels wel alweer dat jullie je toch op gaan maken voor nr. 2. Dat vind ik pas grote klasse!! Ook nog gecondoleerd met je opa trouwens, alles komt ook tegelijk he meid. Bah bah bah. Nou lieve schat, neem jullie tijd. En ik denk aan jullie.

Hele dikke knuffel Scorpy

Terug
Bovenaan