BAM

Nou duim voor je spannend om deze dagen door te komen he!!!!!!

pfffff... af en toe wat buikpijn... nog steeds toch echt gevoeligere tieten dan anders... nog geen migraine wat ik anders wel vaak heb de dag voor ongi... af en toe voel ik zo'n "blubje" dat ik denk "shit, toch ongi", maar dan is het alleen een beetje wit/gelig slijm (sorry voor details)...

tjonge jonge... ik ben niet gelovig opgevoed maar anders zou ik nu bidden en smeken dat het meteen raak is... ik heb namelijk niet zo vaak de kans om te klussen, laat staan op het goeie moment...

ik ben bijna bang voor morgen... zo bang voor een teleurstelling...

t stomme is dat nu de twijfel toeslaat... was dit wel een slimme keuze? had ik nog langer moeten blijven hopen op mijn grote liefde die al 3 jaar zegt te gaan scheiden, maar wat nog niet echt verandert? zal ik nu als ik zwanger blijk te zijn gedoemd zijn om altijd zonder partner te blijven? stom he?!

geen ongi tot nu toe...

Hey delmira,
Deze twijfels had ik bij de eerste ook, jeetje dan is het echt en kun je niks terugdraaien, maar geloof me dat is ook zo weer voorbij!
Ik had in jou geval precies hetzelfde gedaan, je prins kan ook te laat komen om je een kind te geven!!
Een kind is echt geen bezwaar als een man echt van je houd;-)
Veel succes met testen straks, duim voor je!
Groetjes

thx MJ, je hebt vast gelijk! =)

hier geen migraine, geen buikpijn, geen bloedverlies... of wacht... voel ik nu toch iets?... even naar de wc...nee, dus... t was niks...

wel nog steeds gevoelige tieten en ik beeld me zo langzamerhand in dat ze ook wat voller eruit zien...

ik ga zo een test halen en als er om half 1 nog niks is, ga ik testen... nu maar hopen dat de vriend/donor ook een beetje enthousiast reageert, want stiekem hoop ik toch nog op het hele plaatje...

Spannend!!!!! Ik duim voor je hoor!
Ik kwam hier al speciaal even kijken of je al wat wist.
Ik hoop natuurlijk ook voor je dat het hele plaatje een toekomst heeft.
Succes in ieder geval!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan