bambi (lois)

hey

gefeliciteerd met de finaleplek zag het gister, hoe heb je dat vor elkaar gekregen joh.
mijn mannetje doet ook mee maar de site is steeds overbelast mar die red het vast niet meer gister avond pas begonnen met stemmen, hoeveel stemmen had ze ben ik even benieuwd na knap hoor, wie weet wint ze wel zon mooi meisje is het wel.

groetjes anja

ah gevonden..
.
Heb je al via de hyves een bericht terug gezonden.
heel erg bedankt voor de felicitatie, vind dat echt leuk, dat een andere moeder mijn meisje ook wel mooi vind hahah.
Vind mijn meisje de mooiste tot nu toe hahah, maar dat vind denk ik elke moeder van zijn eigen kind.
Hoop dat je nog genoeg stemmen bijelkaar krijgt, wie weet tot in de finale.
De website werk nu goed..

xxx liefs.  Bambi

hoi hoi

Ik zou jou willen vragen hoeveel stemmen ois had toen ze doorging naar de finale.
Ik zou het echt fijn vinden als je dat zou willen zeggen.

Oja zag trouwens dat je uit sliedrecht kwam,toevallig wij komen uit papendrecht en mijn man heeft altijd in sliedrecht gewoond.Margoed dat terzijde haha..

liefs kimberley mama van nevin 18-8-2008

Gefeliciteerd hoor met Lois!

Voor de mensen die het leuk vinden:

stem even op Celeno baby van het jaar!!

Ga naar http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/25785 en dan kun je vandaag na 17.00 10x stemmen op Celeno!!!

Je moet je wel ff registreren, i know irritant, maar goed...

Je kan ook onbeperkt smsen en daar steun je het goede doel mee!

Heeeeeeel erg bedankt!! Vandaag kan je stemmen van 17.01 uur tot morgen 16.59!! En dan is er weer een nieuwe stemronde.
Dus stem allemaal vandaag en dan is hij in 1x door

Thx!!!!! Patricia

hoi allemaal,

Dank voor de felicitaties..
Lois was de 1e daq meteen door , ze had 906 stemmen..
Wat ik gezien heb op de site word er nu op een niet nette manier aan stemmen gekomen. geen idee hoe ze doen, maar je hebt nu iets van 30000 stemmen nodig om een finale plek te halen..om uberhaupt in de top 25 te komen gaan er geruchten vanaf 10000 stemmen..

Mijn zusje is ook al vanaf dag 1 bezig en heeft net 2000 stemmen, dus hoe het kan dat die mensen zoveel hebben...geen idee..

Zet hem op met celeno, maar wil je niet ontmoedigen, maar is hopeloos momenteel.,
hoeveel stemmen heeft ie al ????

mijn stemmen voor vandaag zijn al naar me nichtje gegaan..wij hebben iets van 15 email account..dus 150 stemmen..miss dat ik morgen wat stemmen verdeel.
doe er ook altijd 10 naar essy van de klusbabes hahah

succes allemaal.
gr. bambi

Hey, mijn nichtje had 18000 stemmen toen ze door ging naar de finale.
Ik snap er niet veel meer van hoor. Als je vandaag begint dan heb je nog wel even te gaan..
Veel succes in elk geval.
Jij ook gefeliciteerd met de finaleplaats Bambi, leuk!

18000 stemmen, dat zijn er ook heel veel, hoe komt ze daaraan ???
wie is jou nichtje of als je dat niet vertellen wilt welke dag was ze door..dan weet je hoeveel dagen er over die 18000 is gedaan..
vaag allemaal hoor..

iig een heleboel stemmen dus whahaha

Terug
Bovenaan