bambi (lois)

tja tis toch echt zo.. er waren er ook die met meerdere emailadressen aan de gang zijn gegaan..(overigens heb ik niet gestemd).
dus patries je kan nog even doorgaan, succes .

hoi hoi meiden,

Mijn dochter doet ook mee en zag gister toen ik ging inloggen,dat er een bericht was van skyradio.
Er stond dat sommige mensen oneerlijk aan de stemmen waren gekomen en dat ze dat gaan recht zetten.Vanaf vrijdag gaat alles weer eerlijk.Ook als mensen een finaleplek oneerlijk hebben behaald worden ze eruit gehaald.

Ik bedoel niet een van jullie ofzo he haha niet dat we ruzie krijgen ofzo..
maar er zijn   hele ruzies gaande bij die wedstrijd dus das nie zo leuk meer.Sommige mensen hebben 40.000 stemmen..

dus dat wou ik ff kwijt..

liefs kimberley.

ja indd mensen hebben zelf gewoon 100 mails aangemaakt en niet eerlijk ben heel benieuwd hoe het vanaf morgen gaat dit is toch geen leuke wedstrijd meer.
wij zitten aan de 3000 stemmen nu

succes allemaal

Nee  dat gaat niet op een eerlijke manier zo, ik weet er ook verder niet van. Ik heb ook niet gestemd.
Ik wens jullie ook veel succes en ik hoop dat je de finale mag behalen!
Liefs Marina

zo pfff wat een rellen daar op de site zeg...mensen gaan door met 50000 stemmen..bizarrrrr..hoe komen ze daaraan..kijk wij hadden ook meerdere accounts aangemaakt maar geen 100 hahah..gewoon wat normaal kan met je mail . een paar aliassen en dat doen vrienden en bekenden ook en dan heb je zo op een dag 900 stemmen, gelukkig was dat de 1e dag meteen goed, want jeetje hoe kom ik anders aan 50000 stemmen..als ik al niet door was, dan had ik zeker mee gestopt, want dit is te stom voor woorden, wat ouders wel niet doen om een plekkie..gelukkig is de finale door een prof jury....

sterkte meiden die nog een plekje willen.
succes.

xx bambi

Terug
Bovenaan