bambix uit de fles.......

A

Anoniem

Guest
Hello,

geven jullie ook Bambix uit de fles?  Krijgt ze dat uit de speen gezogen? (begin met kleine hoeveelheid, 3 maatschepjes) Ga ik dit een keer proberen i.p.v. Nutrix,

x Esther

Jens heeft er met een gewone speen flinke moeite mee, lukt eigenlijk nagenoeg niet. Bij een standenspeen kolkt het er weer uit... Erg lastig! Succes!

Groetjes

Hoi Esther,

Wij geven Heather iedere ochtend een flesje met bambix (180 cc water , 6 schepjes opvolgmelk en 5 schepjes bambix). Dat gaat met zo'n drie standenspeen er prima in.

Succes!   KT

Mag ik vragen waarom Bambix uit de fles gegeven wordt? Mijn meisje is 8 maanden en eet al 2 maanden Bambix als ontbijt uit een bordje met een lepeltje. Net zo handig.

Hoi,

Tuurlijk mag je het vragen! Ik weet natuurlijk niet waarom Esther het zo doet, maar ik vind het lekker handig uit de fles 's ochtends. Eten van een lepeltje doet ze verder prima en het cb raadde ons zelfs aan om de pap gewoon uit een fles te geven als ze verder goed at.

Groetjes, KT

Herkenbaar!! Teun krijgt het niet uit de medium speen en bij de larche spuit het achter in zijn keel,van het lepeltje doet hij niet,hij houd zijn mondje stijf dicht ik denk dat dat niet snel genoeg gaat! Groenten en fruit gaat wel goed.

Groetjes Mikkie.

Hier ook bambix uit de fles 's avonds. Ik geef het ipv nutrix nu door de laatste fles.
Ze heeft een avent fles met 3-standen speen en daar drinkt ze het prima uit.
Sil

hoi,

dinand krijgt s'morgens een fles met bambix, ik gebruik ook een 3-standenspeen op de adventfles, gaat prima!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan