bambix uit de fles.......

Hier ook een fles pap s'ochtends.
Meer voor de makkelijkheid, kan ik ondertussen koffie zetten en brood smeren.
Ze ligt dan rustig in de wipper (is ook het enige moment) en met de fles erin.

Groetjes Debby mv B'Elanna  

Is pap echt nodig?? Sasha vindt het niet echt lekker en ik kan het heeeel goed begrijpen. We hebben nog niet een volledige papvoeding gegeven, meer halve voedingen. Maar ze drinkt de fles ook niet geweldig, dus ik wil haar eerst de fles laten drinken, dan zit dat vocht erin en dan de rest met pap..
Maar echt goed gaat dat ook niet. 's middags eet ze onngeveer nog een halve boterham.

gr,
Sabine

Hallo,

Ik heb de avent flessen en geef thijn de bambix melkpap. Dit moeten 7 eetlepels zijn voor in een bord met 140 cc water maar ik doe in een fles gewoon 180 water. Thijn drinkt die pap uit een 3 standen speen. Deze pap is niet zo dik als de nutrix.

Je zou het kunnen proberen

Gr Bianca

Hoi,

Isis heeft vanmorgen een papfles Bambix (200ml) op (smulpap peer-banaan), ze vond het erg lekker. Ik heb er ook nog de juiste spenen voor (Bibi Dental anti-lek speen, s), over gehouden uit een vorige 'spenen'-crisis' Dus dit papje lust ze wel, ik heb er nu nog maar 3 maatschepjes in gedaan (= 2 eetlepels), misschien ga ik het ophogen, want rond 10:45 uur  heeft ze echt weer honger.    So far, so good,
x Esther

Terug
Bovenaan