Bambix

Ik mag mijn zoon van 8 maanden Bambixpap geven van het cb, maar kan ik dit (net als Nutrix) uit een fles geven? Of moet het perse van een bordje?

Groetjes Nadia
 
Hallo Nadia,

Kan wel gewoon in de fles hoor, moet je het natuurlijk niet te dik maken. En een tip maak zelf een groter gat in de speen als het er niet door wil. Heb ik voor mijn dochter ook gedaan (maar dan omdat de yoghurt er niet door wil), heb gewoon met de schaar de opening iets vergroot..

Groetjes van Mieke
 
Hallo Nadia,

Ik geef mijn dochtertje van 6 maanden s'morgens pap uit een bordje. Op het cb zeiden ze dat dat beter was, zodat ze kon leren om te eten met een lepel. Ik ken iemand die heeft een dochtertje van 1 jaar en die wil s'ochtends geen bord pap, alleen maar uit de fles.
Maar iedereen doet het op zijn eigen manier. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Succes!
 
Tja, dat hebben ze mij ook gezegd inderdaad....
Maar weet je wat het probleem is: op de dagen dat ik werk moeten we met z'n allen al om half 8 de deur uit en de kleine wordt om 7 uur wakker: tijdgebrek dus!
Zou het kwaad kunnen om op de andere dagen wel uit een bordje te geven en op de dagen dat ik werk (2 dagen) uit een fles?

Groetjes Nadia
 
Als je zoontje het eten met een lepel eenmaal onder de knie heeft, gaat dat ook razendsnel hoor, ik kan bij mijn dochter d'r bakje pap zo naar binnen lepelen, 5 minuutjes werk!
 
Hallo Nadia,

Ik werk zelf drie dagen en op de dagen dat hij naar de oppas ga, geef ik hem om zeven uur een halve fles en twee uurtjes later een bordje pap, hij gaat een dag naar oma en twee dgn naar de creche, gaat prima zo

gr. jeannette
 
Terug
Bovenaan