Bambix

Mijn zoontje is nu 7 maanden en mag ook al wel pap hebben, maar mijn vraag is: Moet dat?
Hij is nog heel tevreden met 3 flessen en groente en fruit. Is pap noodzakelijk? Het fruit/groente eten van een lepel gaat uitstekend...
 
Hoi Nadia, mijn dochtertje krijgt 's morgens pap van ca 160 ml melk en die kan ik zo naar binnen lepelen, bekkie gaat open, lepeltje pap erin, ze smakt een keer, slikt en hup bekkie weer open, tis net zo'n jong vogeltje, als ze de pap opheeft krijgt ze nog een beetje melk uit een flesje, ca 40 ml.
Als ze niet met haar eten begint te klieren, duurt dit zo'n 10 minuten, en dan heeft ze dus echt honger, met haar avondeten heeft ze meer werk,omdat ze dan meer word afgeleid, en meer zit te klieren
 
Helaas, het is mislukt! Hij lust het absoluut niet!! We hebben het vanmorgen geprobeerd te geven van een lepel, maar hij begon gelijk te kokken!
Nog maar even aan de Nutrix blijven dan maar.
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Nadia
 
Ik zou het gewoon uit de fles blijven geven. Mijn zoon begon ook te kokhalsen en toch steeds geprobeerd maar helaas hij wilde het later niet meer. Uit de fles wilde hij het altijd wel. Ik heb veel spijt dat ik daar te veel mee bezig ben geweest omdat hij koemelk allergie heeft en dus nu deze melk (pepti) mist. Hij lust geen soja.
 
Terug
Bovenaan