banden pijn?

Wie herkend deze pijn. Is een trekkende pijn, vooral bij inspanning (lopen enzo)
De pijn is goed aan te wijzen, net boven het schaambeen, links of rechts. Continu raar gevoel rond schaambeen.
Ben 5 weken zwanger, en een stevige meid. Kan mij voorstellen dat het allemaal minder sterk is, als bij slanke mensen.
Wat doen jullie aan de pijn ? Wordt er heel onzeker van, dit omdat ik 2 april een mk heb gehad

X yvonne
 
Hoewel je pas net zwanger bent klinkt het als bekkeninstabiliteit. Zo ver ik weet komt dat normaal pas later in de zwangerschap voor, maar je klachten klinken wel zo.
Als je naar de vk gaat even vragen.
Sterkte en ik hoop dat alles nu goed gaat!
 
Kan ook de groei van de baarmoeder zijn.....ik zou het idd met de vlos bespreken. Gewoon even bellen en uitleggen..
 
kan ook bandenpijn zijn. alles moet wel oprekken.
en dat je stevig bent wil niks zeggen hoor, dat ben ik ook maar blijk wel smalle bekken te hebben ( zou je zo niet zeggen haha)

je kan ook altijd even de vk bellen vooral omdat je er zo onzeker van word.

bekkeninstabiliteit kan ook al vroeg in de zwangerschap, ik hen het al vanaf de eerste dag ( icsi gehad, dus echt de eerste dag)
 
Ik denk wel dat het bandenpijn is, ik heb t ook en t wordt nu iets minder maar merk t vooral als ik heel veel gelopen heb.

Een miskraam is bij mij nooit met dit soort pijn begonnen en heb er toch al 4 gehad. Maak jezelf niet te gek ( ik weet hoe moeilijk het is haha) en wil je echt zekerheid dan bel je je vk.

Succes!.

xx
 
Ik ben slank, tenger of hoeje het wilt noemen (weeg nog geen 50 kilo) maar herken het ook. Heb het gelukkig niet continu. Bij deze zwangerschap heb ik het tot nu toe gelukkig minder als bij de andere keren. Maar heeft volgens mij dus niets met postuur of gewicht te maken. En echt "zwangerschaps kwaaltje"dus.
Hoop voor je dat het niet te erg wordt en dat het overgaat.
succes! en liefs hanneke
 
hoihoi, Wilde even een berichtje plaatsen, Of je nu Stevig Of slank bent, We voelen allenmaal hetzelfde, en ik denk dat vele vrouwen net zoals ik, de pijn vast wel herkennen..Ik ben 3 maanden Zwanger, en voel het ook, en ik weeg 49/50 Kilo. Bij mn eerste voelde ik het pas rond de 5 maanden, Net zoals ik toen pas mn baby voelde bewegen, bij de 2e voelde ik het al met 6 Weken. is dit je eerste Zwangerschap? of je 2e?

gr mamakimmie
 
Hoi had de verloskundige gemaild en had het ook over bandenpijn of een urineweginfectie. Dus moet zo een potje urine inleveren. (waar haal ik zo snel een potje vandaag hihi) Werk in het ziekenhuis, morgen meteen maar even een paar potjes inslaan hihi.

Bij mijn vorige miskraam, had ik ook deze klachten niet (had ik juist geen klachten meer) Maar ondanks dat maak ik mij heel erg druk. Wordt er helemaal gek van mij zelf.

Maar het is wel fijn te lezen dat meerdere mensen er al zo vroeg last van hebben

x yvonne
 
Terug
Bovenaan