banden pijn?

Hay meid,

Ik heb steeds een trekkende stekende pijn in mijn lies (rechts). Het zal allemaal met de groei van je baarmoeder te maken hebben denk ik...........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik heb er ook last van gehad hoor en kan me voorstellen dat je je over elk pijntje druk maakt! Ik ben nu 27 weken zwanger, maar had dat ook heel erg. En dan heb ik geen miskraam achter de rug, dus kan me voorstellen dat je je dan nog eens extra druk maakt!

Maar nogmaals, ik heb er ook last van gehad en voelde met name krampen en steken in mijn blaas en in mijn lies. Heeft inderdaad allemaal te maken met het oprekken van de baarmoeder.

Komt vast goed, maar wel verstandig dat je je vl even geraadpleegd hebt!

Succes en geniet er vooral ook van!
 
hallo Yvonne, ik ben ook behoorlijk stevig( 100kg bij aanvang zwangerschap) en weet wat je bedoelt; dit is echt bandenpijn; het oprekken van je baarmoeder die uiteindelijk 5000x zo groot word als voorheen! En anders word door dat groeien zoveel andere organen aan de kant geduwd dat dat ook niet altijd even fijn voelt. wat misschien een idee is om nu al een buikondersteunende band te kopen zodat er minder druk op het geheel komt te staan.
nou succes ermee en maak je idd niet teveel zorgen hoor!
Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan