Bandenpijn vroeg in de zwangerschap

Ik heb eigenlijk weinig last gehad van die pijn vooral 's nachts had ik er last van als ik me omdraaide. Werken die buikbanden echt? Ik draag die dingen voor de sier en niet voor extra steun ofzo.
 
als je een buikband met steun wilt, moet je er 1 van anita kopen. zijn vaak te koop bij de duurdere lingerie winkels of prenatal. zijn 39,95 en je draagt ze onder je kleding. die andere 'slappe' buikbanden zijn inderdaad gewoon voor de sier, maar die van anita is echt om je buik-rug-bekken te ondersteunen, heeeeeel fijn!
 
Als je veel last hebt van bandenpijn en je twijfelt zou ik ook even contact opnemen met een Fysiotherapeut.
Er zijn speciale bekkentherapeuten, die kunnen je waarschijnlijk wat tips geven. Zeker over het werken.
Ik kreeg het advies om zoveel mogelijk m'n werkzaamheden zittend uit te voeren.
Verder moet je heel goed luisteren naar je lichaam, probeer voldoende te blijven rusten.


Sterkte ermee
 
Ik heb zo'n buikwand ook gehad,maar meer voor mijn bekken.omdat ik last had van bekkeninstabiliteit.

Het is in ieder geval heel fijn en zal hem deze zwangerschap ook dragen als het nodig mocht zijn.

Wat het bandenpijn betreft het hoort er gewoon bij ik ben nu 6 weken en ik voel het ook vooral op het einde van mijn werkdag heb ik er veel last van
.
Ik werk in een kapsalon dus ik sta heel veel.
 
Bedank dames voor julle tips! Inmiddels heb ik ook last van de achterkant van m'n bekken. Ik ging vandaag zwemmen en dat was erg pijnlijk. Ik ga maandag even contact opnemen met mijn chiropractor(zij doen ook begeleiding bij bekkenproblemen in de zwangeraschap) om te zien of die mij kan helpen en of bv zo'n band een optie is. Denk alleen dat het paardrijden voorlopig einde oefening is :(
 
Terug
Bovenaan