bandenpijn

Hey meiden,

Ik ben nu +/- 7 weken zwanger van mijn eerste.
Dat heeft nogal wat moeite en 1 miskraam gekost.
Ik ben nu dan ook behoorlijk onzeker.

Sinds we weten dat we zwanger zijn heb ik regelmatig bandenpijn (in rug en buik). Vooral als ik een vermoeidende dag heb gehad. Nu heb ik vandaag een redelijk rustige dag gehad en ook geen bandenpijn.

Normaal maak ik me zorgen om de bandenpijn, nu vaag ik me weer af of het wel normaal is dat ik vanaag niets heb gevoeld. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
 
Hoi Many

Volgens mij is dit nog geen bandenpijn, maar soort innestelkrampen. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik ook erg last van bandenpijn maar rond de 14 weken. Nu bij mijn 2e zwangerschap heb ik er sinds 11 weken al last van. In begin had ik (rond 7 weken) ook erge last van buikkrampen, soort menstruatiepijn.Ik hoorde van veel mensen dat normaal is in begin (innestelen dus!). Ik ben benieuwd wat de andere zeggen hier.
Groetjes Nancy
 
Hoi Many

Volgens mij is dit nog geen bandenpijn, maar soort innestelkrampen. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik ook erg last van bandenpijn maar rond de 14 weken. Nu bij mijn 2e zwangerschap heb ik er sinds 11 weken al last van. In begin had ik (rond 7 weken) ook erge last van buikkrampen, soort menstruatiepijn.Ik hoorde van veel mensen dat normaal is in begin (innestelen dus!). Ik ben benieuwd wat de andere zeggen hier.
Groetjes Nancy
 
Hoi Many

Volgens mij is dit nog geen bandenpijn, maar soort innestelkrampen. Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik ook erg last van bandenpijn maar rond de 14 weken. Nu bij mijn 2e zwangerschap heb ik er sinds 11 weken al last van. In begin had ik (rond 7 weken) ook erge last van buikkrampen, soort menstruatiepijn.Ik hoorde van veel mensen dat normaal is in begin (innestelen dus!). Ik ben benieuwd wat de andere zeggen hier.
Groetjes Nancy
 
Hoi,

Het kan wel degelijk bandenpijn zijn, maar ook het oprekken van je baarmoeder zelf. Ik had ook met 6 a 7 weken zo van die steken in die streek. Ook ik was daar nogal bezorgt over en heb een vriendin opgebeld die wat verder in de zwangerschap was, zij had precies datzelfde gehad en had het aan haar dokter gevraagd (ze hebben daar geen vk's) die zei dat het de baarmoeder aan het groeien was.

Diezelfde pijn heb ik bij 12 weken weer gehad. Dus dan weet je het vast, het kan weggaan en weer terugkomen!

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er ondanks je zorgen toch zoveel mogelijk van te genieten!

Groetjes, Jannie
 
hallo,
Heb er ook erg veel last van is wel degelijk bandenpijn ben zelf 9 weken nu en vanaf 6/7 weken heb ik daar erg last van gehad nu nog, het is al minder maar het komt en het gaat. Het was op een gegeven moment zo erg dat ik bloedverlies ervan kreeg. Als je een strakke buik hebt en/of heel sportief bent kun je er meer last van hebben omdat je zelf veel meer moet oprekken van binnen. het is allemaal uitgelegd door vriendinnen en mijn verloskundige dus maak je geen zorgen! Groetjes diana
 
Lieve meiden,

Bedankt voor jullie hulp.
Ik brn blij te weten dat bandenpijn komt en gaat en dat het dus normaal is als je het een dagje net hebt.

Ondertussen heb ik alweer rugkrampen gehad.
Maar nu heb ik weer andere dingen waar ik nerveus over ben.
Dit is mijn tweede zwangerschap, over de eerste heb ik lang gedaan  ging al heel snel mis. Ook voor de tweede zwangerschap heb ik hard moeten werken.
Denk dat ik daardoor extra onzeker ben.

Gelukkig krijg ik maandag weer een echo dus ik hoop het hartje dan voor de tweede keer te zien kloppen!

Liefs
 
Terug
Bovenaan