bandenpijn

Hoi Dames!
Ik ben nu 12 weken en met week 8 had ik ook al bandenpijn, ik dacht dat dat niet mogelijk was maar mijn zus en nichtje vertelde mij dat zij dat ook al heel vroeg hadden, het kan dus best. Nu heb ik als kadootje nog lekker pijn in mijn bovenbeen/lis en onder mijn kont bij gekregen, werkelijk een groot feest! Mijn zus alle 3 haar zwangerschappen een bekkeninstabiliteit er bij, ik sta al te popelen hoor. Hoe dan ook, het hoort erbij en het is heerlijk af en toe te klagen maar strakjes... zijn we hopelijk alles weer vergeten.
 
Hoi,

Ik ben al een stukje verder in mijn zwangerschap (24 weken) en heb nog steeds last van bandenpijn. Wel vraag ik me af of het wel bandenpijn is, want ik krijg  namelijk pas stekende pijnen in mijn liezen als ik een stukje gelopen heb. Ik ben nu een beetje ongerust dat het misschien bekkeninstabiliteit is. Is er iemand die ook pijn heeft in de liezen na een stukje lopen? Ik voel me soms net een bejaarde, want als ik lekker in de stad aan het winkelen ben, moet ik om de zoveel tijd even gaan zitten zodat de pijn weer weggaat. Ik hoop echt niet dat deze pijnen nog erger worden en vaker gaan voorkomen.
 
quote: Nicole29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2005 15:19:42'));

Hoi,

Ik ben al een stukje verder in mijn zwangerschap (24 weken) en heb nog steeds last van bandenpijn. Wel vraag ik me af of het wel bandenpijn is, want ik krijg  namelijk pas stekende pijnen in mijn liezen als ik een stukje gelopen heb. Ik ben nu een beetje ongerust dat het misschien bekkeninstabiliteit is. Is er iemand die ook pijn heeft in de liezen na een stukje lopen? Ik voel me soms net een bejaarde, want als ik lekker in de stad aan het winkelen ben, moet ik om de zoveel tijd even gaan zitten zodat de pijn weer weggaat. Ik hoop echt niet dat deze pijnen nog erger worden en vaker gaan voorkomen.



Hallo,

Ik ben nu bijna 16 weken zwanger van mijn tweede. Bij de eerste had hele erge last van bekkeninst. en nu weer! Doordat ik het al eerder had kon ik nu al heel snel de klachten herkennen. Steken in de liezen heb ik ook en komt zeker voor bij bekkeninst. maar ook bij bandenpijn. Als je er echt veel last van hebt zou ik je aanraden om naar de huisarts of vk te gaan en om een verwijsbrief voor bekkentherapie te vragen. Het gaat er niet van weg, maar kan zeer zeker helpen! Succes ermee.

groetjes
 
Hoi,

Ik ben vandaag 33 weken zwanger en ik heb er al vanaf het begin van mijn zwangerschap last van. In het begin ging het nog wel en had ik niet in de gaten wat het was, maar het word bij mij steeds erger. Ik heb soms zo'n last van steken en een zeurende pijn in mijn schaambeen dat ik aan het einde van de avond bijna niet meer kan lopen. Gelukkig is het niets ernstigs alleen erg lastig ! Ach het is voor een goed doel moet je maar denken ! Rustig aan doen en maar accepteren dat je sommige dingen niet meer kan doen is mijn advies!
 
Ik kan je zeker aanbevelen om inderdaad zo'n verwijsbrief te halen voor therapie.
Ik ben nu 36+2 en bij mij heeft het zo goed geholpen.
Ik heb het nu niet meer omdat het bij mij vooral zo erg werd vanwege mijn werk ( de hele dag staan bukken tillen enz..) maar merk wel dat als ik er last van heb en mijn oefeningen weer even oppak het weer aardig wegtrekt.
Groetjes en succes TIna
 

hoi many!
gefeliciteerd met je zwangerschap. ik kan jou punt helemaal begrijpen. ik heb begin mei nog een miskraam gehad. En erna zijn we op vakantie geweest. even alles van ons afzetten. nu ben ik alweer zwanger. ik schat nu ongeveer 8 weken. vrij snel gegaan he. maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. je kan er niet echt van genieten. ik denk dat ik eerst wil wachten totdat ik op 18 augustus voor de eerste keer naar de verloskundige ben geweest. ben met alles bang dat het misgaat. zelfs bij het huishouden. heb jij ook al last van zo'n dikke opgezette buik. het is alsof ik al 3 maanden zwanger ben. alleen dat is niet mogenlijk. ik heb wel last van een beetje zeurende pijn in mijn buik en last van laagzittende rugpijn en ontzettend moe. maar voor de rest valt het wel mee. heb eigenlijk met name last van mijn rug als ik lang in de zelfde houding heb gezeten. ik zit achter de kassa. dus dfat is wel balen. hoop dat we elkaar nog spreken. veel succes verder nog met je zwangerschap. probeer er wat van te genieten. groetjes caatje
 
Terug
Bovenaan