Bandenpijn?

Misschien een hele stomme vraag,maar hoe voelt bandenpijn? Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gehad. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en heb krampjes in mijn onderbuik. Wat erg veel lijkt op menstruatiekrampen!

wat je omschrijft klinkt niet als bandenpijn. Bandenpijn kan je het beste omschrijven als hevige steken aan de zijkanten van je buik. Als je bijv te snel opstaat kan je een behoorlijke pijnscheut krijgen. Ik heb er zelf last van vanaf ong week 16 van mijn zwangerschap.
Denk dat dat kramp gevoel een begin is van je zwangerschap. Heb daar al meer over gelezzen hier op het forum.....

liefs
Vanessa

wat je omschrijft klinkt niet als bandenpijn. Bandenpijn kan je het beste omschrijven als hevige steken aan de zijkanten van je buik. Als je bijv te snel opstaat kan je een behoorlijke pijnscheut krijgen. Ik heb er zelf last van vanaf ong week 16 van mijn zwangerschap.
Denk dat dat kramp gevoel een begin is van je zwangerschap. Heb daar al meer over gelezzen hier op het forum.....

liefs
Vanessa

Bij 5 wkn zwangerschap kan er nog geen sprake zijn van bandenpijn. Waarschijnlijk voel je ofwel de innesteling ofwel wat hanneke ook al beschrijft het oprekken van je baarmoeder.

groetjes saskia (fysiotherapeut)

ik ken er meerdere die dat alwel had. de baarmoeder rekt op, die zit met Banden aan je buik/navel vast, Alles in je buik wordt opgerekt en dat rekken noemen ze bandenpijn, ik snap niet dat er ineens onderscheid gemaakt wordt daarin. ik heb daar erg veel last van gehad. Vanaf week 6 tot met week 22 heb ik hier wekelijks last van gehad.

Klinkt als innestelingkrampen. Heb ik ook heel erg gehad met 4/5 weken. Daarnaast voelde ik het heel sterk als mijn blaas te vol was, dus veel plassen.

Bandenpijn heb ik overigens sinds ik 8 weken ben last van, dus het kan wel.

Terug
Bovenaan