Bandenpijn?

Klinkt als innestelingkrampen. Heb ik ook heel erg gehad met 4/5 weken. Daarnaast voelde ik het heel sterk als mijn blaas te vol was, dus veel plassen.

Bandenpijn heb ik overigens sinds ik 8 weken ben last van, dus het kan wel.

Dat klinkt als innestelingskrampen. Dat heb ik ook heel erg gehad met 4/5 weken. Ik voelde het ook altijd nog even extra als mijn blaas vol was. Als ze erg worden, hielp het voor mij om even zachtjes rond te gaan lopen en te concentreren op mijn ademhaling.

Bandenpijn heb ik overigens al sinds 7/8 weken. Het is gewoon bij iedereen anders, ik ken ook iemand die dat pas met 17 wkn begon te voelen; betekend niet dat jij het niet eerder al kan voelen.

Dat klinkt als innestelingskrampen. Dat heb ik ook heel erg gehad met 4/5 weken. Ik voelde het ook altijd nog even extra als mijn blaas vol was. Als ze erg worden, hielp het voor mij om even zachtjes rond te gaan lopen en te concentreren op mijn ademhaling.

Bandenpijn heb ik overigens al sinds 7/8 weken. Het is gewoon bij iedereen anders, ik ken ook iemand die dat pas met 17 wkn begon te voelen; betekend niet dat jij het niet eerder al kan voelen.

ik heb als zo 2 dagen van zo steken rechts en links in me onderbuik, en zo te lezen is het wel bandenpijn, als ik hoest krijg ik zo steken in me buik. Mijn vriendin zeg dat je het al bij mij kan zien, ik heb altijd een mega buik, begin al vroeg te groeien hehe.
Bij me 2de was ik met 6 manden bij me ouders in Tsjechie en iedereen dacht dat ik daar kwam bevallen en ik moest nog 3 manden hihi

Bandenpijn kan trouwens ook heel goed in het midden van je schaambeen voorkomen! Heb ik bij mijn 1e zwangerschap behoorlijk last van gehad!

Dit klinkt idd niet als bandenpijn.

Terug
Bovenaan