bandenpijn!!!!???

he ik begin last te krijgen, af en toe eens een flinke steek, en als ik teveel gedaan heb voelt het als spierpijn vanuit de lies naar navel.

Hebben jullie hier al last van?

gr. nath

Hoi Nath,

Nee, dat niet. Ik heb wel soms steken in mijn zij. Volgens mijn vk is dat groeipijn.

Ik kan nu ook nog maar 1 spijkerbroek aan. Ik denk dat het tijd is voor positiebroeken :)

Wie draagt er al meer positiekleding?

Groetjes Liselotte

Hoi Nath,

Nee, dat niet. Ik heb wel soms steken in mijn zij. Volgens mijn vk is dat groeipijn.

Ik kan nu ook nog maar 1 spijkerbroek aan. Ik denk dat het tijd is voor positiebroeken :)

Wie draagt er al meer positiekleding?

Groetjes Liselotte

Hoi Liselotte,

Ik draag vanaf week 13 positiekleding (ben a.s. woensdag 17 weken zwanger). Mijn buik is al behoorlijk groot! Eerst probeerde ik nog wel mijn oude broeken te dragen en dan met een elastiek om de knoop etc., maar positiekleding zit véél beter! Veel plezier met shoppen!

Groetjes Elin

Hey,

Ik (woensdag 15 weken) draag nog geen positiekleding, Pas ook alles nog...

Ik heb weleens steken als ik nies, of me perongeluk hard omdraai ofzo. Maar dat schijnt dus inderdaad bandenpijn te zijn :p

Liefs,

T

Hey,

Ik (woensdag 15 weken) draag nog geen positiekleding, Pas ook alles nog...

Ik heb weleens steken als ik nies, of me perongeluk hard omdraai ofzo. Maar dat schijnt dus inderdaad bandenpijn te zijn :p

Liefs,

T

hey hey

Heb zelf ook die steken in men zij en indd als ik nies of veel beweeg.Nies ook overdreven veel de laatste tijd :( nooit hooikoorts enzo gehad.

En positiekleding draag wel al lekker men tuinbroek :) maar die zit gewoon super en heb wel broeken een maatje of 2 groter aan op het moment eigen pasten niet meer.

liefs mascha (14w+1d)

Hi,

Had vandaag nog mijn grootste elastischte broek aan.... zittend met knoop open hahaha,

dus maar gauw een positie-broek gaan kopen :D

had wel al mijn joggingbroeken verwisselt voor positie joggingbroeken...

shop zeeeee :D!

Liefs H (14 w en2 dgn)

Terug
Bovenaan