bandenpijn!!!!???

Hoi,

Op de bandenpijn heb ik al bij de vorige gereageerd. (fijn he...die dubbele mailtjes...:) ).
Maar net zoals Elin draag ik ook al vanaf week 13 positiekleding!
En het zit HEERLIJK!!!
Ook ik ben al best dik (trots).

Gr.S (woens 17 weken)

Hoi,

Op de bandenpijn heb ik al bij de vorige gereageerd. (fijn he...die dubbele mailtjes...:) ).
Maar net zoals Elin draag ik ook al vanaf week 13 positiekleding!
En het zit HEERLIJK!!!
Ook ik ben al best dik (trots).

Gr.S (woens 17 weken)

Ze mogen inderdaad wel eens wat gaan doen aan de site. Wat grappig dat jullie allemaal het zelfde hebben.
Ik nies ook regelmatig. En draag ook al vanaf wk 13 positiebroeken, krijg al een buikje nu 15 wk. Maar positiebroeken zitten gewoon lekkerder. Niet strak en lekker warm.
Dus allemaal lekker trots zijn op die buik.

liefs nath

Ze mogen inderdaad wel eens wat gaan doen aan de site. Wat grappig dat jullie allemaal het zelfde hebben.
Ik nies ook regelmatig. En draag ook al vanaf wk 13 positiebroeken, krijg al een buikje nu 15 wk. Maar positiebroeken zitten gewoon lekkerder. Niet strak en lekker warm.
Dus allemaal lekker trots zijn op die buik.

liefs nath

Inderdaad grappig om te lezen. Ik nies ook wel vaker en heb de laatste weken dan ook wel eens een gemene steek in mijn onderbuik richting mijn zij. Niet geweten dat dat dan bandenpijn is, maar de verhalen komen herkenbaar over .
Ik ben vrijdag 15 weken en heb nu 2 weken positiebroeken aan. Lekker hoor, niks geen gepier meer met broeken die niet meer fijn zitten en daarnaast nooit geweten dat het ook lekker warm is voor je rug, haha.

Liefs El

Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapbroek aan en het zit zoveel beter..!

Ik heb de afgelopen 2 dagen last van mijn onderbuik, dus ik dacht misschien moet de kleine gewoon wat ruimte hebben :)

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Liselotte

Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapbroek aan en het zit zoveel beter..!

Ik heb de afgelopen 2 dagen last van mijn onderbuik, dus ik dacht misschien moet de kleine gewoon wat ruimte hebben :)

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Liselotte

Terug
Bovenaan